maanantai 14. tammikuuta 2013

❤ Ystävyys on kuin ainutkertainen rakkaustarina. Se on kahdenvälinen kauppa ilman kauppakirjoja. Sitä sitovat luottamus ja vaitiolovelvollisuus.

Minulla on kaksi kumppania,  jotka matkustavat mukanani kaikkialle:
Järki ja tunteet.  Järki on osoittautunut olevansa luotettava ystävä,
mutta tunteet johtavat usein harhaan.


  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Rakastan sinua niin kuin aurinko rakastaa kukkasia, hoidan sinua niin
kuin uni hoitaa väsynyttä, kuuntelen sinua niin kuin metsä kuuntelee
tuulen suhinaa, kaipaan sinua  niin kuin ääni kuuntelijaa.
 

  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Hymyilet, aivan äkkiä,  niin kuin hymyillään silloin  kuin oikeasti hymyillään,
ilman syytä, niin kuin sanotaan  Yksikään hymy ei synny syyttä. Hymy on 

sielun ainoa tapa olla hetken näkyvillä niin ettemme menettäisi uskoamme 
sen kaikkivoipaisuuteen. Hymyilet jotta minäkin paljastaisin sinulle oman sieluni.
 

  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Sydämmeni täynnä rakkautta, sen haluan sinulle antaa, elämäsi täyttää, saanko 
näyttää? Ole kiltti, et tule pettymään, anna minulle mahdollisuus, olla sankarisi, 
anna minulle mahdollisuus, anna minulle sankaruus, anna minulle itsesi, ja tulen 
pitämään sinua kuin kukkaa, ruususta,veren punaista

  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Tuli kaunein kaikista enkeleistä  minun lohduttajakseni päälle maan. Nyt vast 
olen ihminen; mulle hänen kauttaan kaikki annetaan. Hänen luokseen lentävät
laulut,kuin pienet linnut riemuiten. Hänen ruumiinsa on kuin sielu ja sielunsa 
taivaan kaltainen.  Kuin unista suloisista,hän on astunut aineen maailmaan.
Hänen hentoa olkaansa vasten  pään painan nyyhkivän autuaan.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti