lauantai 19. tammikuuta 2013


Jos tietäisit kaikki ne polut jotka olen joutunut kulkemaan, jättäisit monet sanat
sanomatta. Pue kenkäni jalkoihisi, kävele ne kadut jotka minä olen kulkenut.
Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt, kestä kaikki tunteet ja tapahtumat
mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin, nouse aina uudestaan
ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein. Vasta sitten pysty ymmärtämään
miltä minusta tuntuu..

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Ystävyys on kantava voima huomiseen.
Ystävyys on loistava majakka pimeässä.
Ystävyys on voimavara tehdä huomisesta parempi.
Ystävyys antaa minulle varmuuden olla minä.
Ystävyys antaa meidän olla erinlaisia.
Ystävyys on kuin ilma jota hengitämme.
Ystävyys ei ole riippuvuussuhde, se aukaisee kukkansa
tarvittaessa kuin auttavan kätensä.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Elämä on välillä nuorallakävelemistä, toisiakaan ei voi aina auttaa muuten kuin
kuuntelemalla, rohkaisemalla ja kannustamalla, jotta ei itse putoa nuoralta.
Joskus tulee ennalta arvaamattomia tilanteita, myrskyjä ja rankkasateita,
Mutta parhaiten pärjää vaihtelevassa pilvipoudassa vaikka se on välillä tylsää.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Yksi voi muuttaa kaiken.
Yksi laulu voi sytyttää hetken. Yksi kukka voi herättää unelman.
Yksi puu voi panna alulle metsän, yksi lintu voi ennakoida kevättä.
Yksi hymy voi aloittaa ystävyyden, yksi kädenpuristus kohottaa sielun.
Yksi tähti voi johdattaa purtta merellä, yksi sana voi kehystää päämäärän.

Yksi ääni voi muuttaa kansakunnan. Yksi auringonsäde valaisee huoneen.
Yksi kynttilä karkottaa pimeyden, yksi nauru voittaa synkkyyden.

Yksi askel on aloittava jokaisen matkan, yksi sana aloittaa jokaisen rukouksen.
Yksi toivo kohottaa mielialasi, yksi kosketus voi osoittaa huolenpitosi.
Yksi ääni voi puhua viisaasti. Yksi elämä voi olla erinlainen.
Yksi sydän voi tietää mikä on totta. Yksi sydän voi rakastaa sinua yli kaiken.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Rakkaus on elämän suurin lahja, eikä niinkään kentioes se, että juuri minua
rakastetaan vaan se että minulla on mahdollisuus rakastaa ihmistä joka
kykenee ottamaan kaiken antamani rakkauden vastaan.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

arvosta sitä miten olet selviytynyt elämäsi vaikeuksista. Näe kohtaamasi
vaikeudet koettelemuksina, jotka ovat kasvattaneet sinua ihmisenä. Huomaat
sisäiset ja ulkopuolellasi olevat voimavarat, sillä niitä on enemmän kuin arvaatkaan.
Arvosta edistymistäsi ja onnistumisiasi ja kiinnitä huomiota niihin merkkeihin,
jotka puhuvat sen puolesta että olet oikealla tiellä. Ole tietoinen siitä mitä elämältä
haluat ja tulevaisuudelta toivot. Toiveella on taipumus toteutua, mutta minkään tuuli
ei ole otollinen laivalle jolla ei ole päämäärää. Usko että ansaitset hyvän tulevaisuuden
Ja mitä raskaampi menneisyytesi on ollut sitä paremmalla syyllä. Ole armollinen
itsellesi ja muista ettet ole yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti