lauantai 19. tammikuuta 2013

Jos joku päivä unohdan sanoa -Minä rakastan sinua- älä hetkeäkään epäile ettenkö rakastaisi

 ❤ Arkipäivän enkeli  käy usein keskellämme. Ojentaa käden auttavan
kun sitä tarvitaan. Selvittää pulmatilanteet, ratkaisun tuo ongelmaan.
Lohduttaa lempeästi surevaa ja hymyllänsä kirkastaa päivän pilvisen.
Ehkä mekin vuorostamme ottaisimme itsellemme roolin enkelin. ❤
 


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

yksi hetki,,en pyydä että jakaisit sydämesi kanssani vaikka niin haluaisinkin
en vaadi että jakaisit ilosi tai surusi kyyneleineen vaikka niin tehdä kanssasi
tahtoisin mutta pyydän hiljaa kuiskaten että voisitko jakaa kanssani edes tämän
yhden hetken elämässäsi ja tehdä minusta onnellisen edes hetkeksi


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Kukkasia niityllä täynnä, keltaisia, sinisiä, punaisia. Sateenkaaren värit kaikkialla 
näkyypi, perhosia liitelee niityn yllä.Metsän reunalla valkohäntäpeura tarkkaileepi,
kahta ihmistä niityllä. Onnellisilta ihmiset näyttää, ei vaateita päällä ollenkaan.
Ihan lovena he toisiinsa ovat,hymyjä säteilee kilpaa, auringon kanssa. 

vieno tuuli leikkii niityllä, kukat huojuu sateenkaaren värimerenä. Ihan lovena he 
toisiinsa ovat, hymyjä säteilee kilpaa, auringon kanssa. ❤

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 
Minä rakastan sinua niin äärettömästi  sinä sanoit  ei kukaan ole koskaan voinut 
rakastaa kuin minä  minä olen rakentanut pyramidin rakkaudestani  sinä sanoit
minä olen asettanut sinut pylvään päähän  korkealle pilvien yläpuolelle.
Tämä on vuosisadan rakkaustarina  sinä sanoit  se tulee säilymään aina
ikuisesti sitä ihaillaan  sinä sanoit.  Minun oli vaikea nukkua seitsemänsataakolmekymmentä 

ensimmäistä yötä  sitten kun olin oivaltanut kuinka äärettömästi sinä rakastat
rakkauttasi. ❤

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Tee sitä mihin uskot.  Usko siihen mitä teet.  Tee,niin kuin parhaaksi näet.
Älä usko mitä muut sanovat.  Sano,mitä itse ajattelet.  Ajattele itse.
Uskoon kuuluu epäily.  Uskoon kuuluu rohkeus.  Pahinta uskossa on sokeus.
Rohkea uskaltaa epäillä,  eikä näe niiden välillä pienintäkään ristiriitaa. ❤

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
  
Minä näin surun nousevan sinusta,  sinä kietouduit suruun.  Suru asuu ihmisessä,
se on sumua,raskasta ja läpinäkymätöntä. Surun kanssa on ihmisen asuttava samaa 
sielua,  puhuttava sen kanssa. Ja suru peitti sinut, niin kuin merellä peittyy saari sumuun,
katoaa ja eksyttää.  Surulta en saattanut sinua nähdä. Katselin sumua, sekin oli kaunis
kunnes katosi. ❤


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Sinä aamuni aurinko olet ihana ihminen olet antanut mulle tunteen palon
olet luonut elämästämme autereisen tuonut synkkyyteen valon
antanut ankeuteen toivon vain sinä olet tämän kaiken saanut aikaan ❤
Ilo läikkyy minussa, olen pelkkiä onnellisia sanoja. Jos olenkin vaiennut kauan
ja kantanut surua sydämessä, kulkenut katsoen maata ja tyhjää yötä,
nyt iloni tavoittaa taivaan, murtaa muurit ja sinä löydät minut etsimättä. ❤

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
vaikka minulla ei ole nyt erityisiä sanoja sinulle sanottavaksi eikä ajatuksia
jaettavaksi toivon että tunnet mitä ajattelen sinusta kun olet sylissäni
ja kuulet rintaani vasten painautuen sydämeni  lyönnit sillä ne lyönnit
ovat sinulle tarkoitettuja



 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
On asioita, jotka tietää vain ystävistä ymmärtävin. Vetäytymättä se kuuntelee
ja lohduttaa loputtomasti. Se riemastuu, kun tapaamme, kaipaa minua,
vaikka olisin poissa vain hetken. Se tietää olevansa minun
ja että minä olen sen varmasti, täydesti, aina. ❤


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Voit valita tuhansista teistä. Voit valita ja voit erehtyä. Kunhan vain valitset
oikein mihin kohtaan ja kenen syliin painat lopulta pääsi. Rakkaus ei omista
mitään eikä kukaan voi sitä omistaa. Sillä rakkaudelle riittää rakkaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti