lauantai 26. tammikuuta 2013

Joka aamu kun heräät uuteen aamunkoittoon, tiedät olevasi siunattu. Elämä on arvokas lahja, arvosta jokaista sekunttia ! (=

 Oon tehny monii temppui, joita ei voi käsittää  
oon valmis parantumaan, tai ainaki yrittää 
Tällänen mä oon, minkä luonnolleni mahdan?
Herätätkö mut jos liian aikasin nukahdan?
Nostatko mut ylös jos maahan alan kaatuu?
Ootko kuulolla kun tunteeni purkaantuu?
Jos kaipaan seuraa,niin voitko tulla luokseni?
Jos pyytäisin sulta jotain, teetkö sen vuokseni?
En haluis olla yksin, pysy lähelläni
oot aina mun tukenani ja paras ystäväni.

 Sun kanssas ihanaa mun toiveet täytät
Opetat mulle juttuja kaikkee uutta näytät


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Viimeisen lähtösi jälkeen luulin maistavani kuolemaa
Mutta paremmin tietävät kertoi jos ei se tapa niin se vahvistaa
Nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva
Ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa
Vaikka jokainen mun hengityskin sinusta muistuttaa



 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 vaikka menisin minne tahansa maailmassa miten kauas tai miten
korkealle  hyvänsä tai etsisin maailman syvimmän kohdan jonne sukeltaisin
niin tulet silti olemaan aina lähimpänä sydäntäni sillä minun ajatuksissani
olet vierelläni koko ajan niin kauan kuin tahdot

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti