lauantai 5. tammikuuta 2013

Pidä juttu aitona, et voi huijata minua. Tiedän mikä sinulla on mielessäsi, ei ole vaikeaa arvata mitä mietit. Mutta kultani, älä leiki kanssani.

Minä Unelmoin.. elämästä ilman kipua.
Minä Unelmoin.. Rakkaudesta jota ei voi selittää..
Minä Unelmoin.. että poskeni eivät joutuisi kantamaan kyyneliäni..
Minä Unelmoin.. että sieluni ei pelkäisi...
Minä Unelmoin.. Puhtaasta, rikkoutumattomasta sydämestä..
Minä Unelmoin.. Unelmoin toivosta ettemme koskaan eroa..
Minä Unelmoin.. hymystä kasvoillasi..
Minä Unelmoin.. paremmasta paikasta...
Minä Unelmoin.. asioista joita en voi koskaan tehdä..
Minä Unelmoin sinusta...

✿• * ¨` * • ✿ • * ` * • ✿ • * ¨ `* • ✿



Kaikki mitä ikinä halusin oli olla osa sinun sydäntäsi,
ja että olisimme yhdessä, emmekä koskaan eroaisi.
Kukaan maailmassa ei voi koskaan verrata,
sinä olet täydellinen ja tämä rakkaus jonka jaamme,
Meillä on niin paljon enemmän kuin ikinä luulin meillä olevan.
Minä rakastan sinua enemmän kuin ikinä luulin voivani.
Minä lupaan antaa sinulle kaiken mitä minulla on,
teen mitä vain vuoksesi niin kauan kuin elän.
Sinun silmissäsi, näen lahjamme, tulevaisuutemme ja menneisyytemme.
Kun katsot minuun tiedän että tämä kestää.
Toivon että joku päivä sinäkin tulet huomaamaan,
kuinka täydellinen sinä olet minun silmissäni.

✿• * ¨` * • ✿ • * ` * • ✿ • * ¨ `* • ✿
 

Sinun vuoksesi maailmani on kokonaan uusi,
Sinun vuoksesi rakkaus asuu sielussani.
Sinun vuoksesi minulla on naurua silmissäni.
Sinun vuokseni en enään pelkää hyvästejä.
Sinä olet minun tukipylvääni.
Rakkauteni sinuun on puhdasta, rajatonta
ja se kasvaa vahvemmaksi joka päivä tiedolla että olet aina minun.
Alttarilla minä tulen onnellisena sanomaan "Tahdon"
sen pienen ikuisuuden sanan sinulle.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti