sunnuntai 6. tammikuuta 2013


Herra lähetti minulle kyyhkysen,Mutten ymmärtänyt sitä.
Silloin Herra lähetti Luokseni enkelin tuomaan ilonsanomaa,

Mutta en voinut päästää sitä sisään...Olin liian heikko uskomaan,
Jätin vain sydämmeni itkemään menneisyydestäin.Silloin kuulin koputuksen 
ja aukaisin oven. Ovellani seisoi Jeesus....Hän astui sisälleni ja itki......
Kysyin Herralta..Miksi sinä itket? Hän vastasi:Lapseni itken koska et ole
kanssani..Itken koska haluaisin sinun ,palaavan oikeaan kotiisi ,Minun 
kanssani....Itken koska minulla on huoli sinusta,Tahtosin sinun elää 
ikuisesti MINUN kanssani.Ilman noita huolia joita ,kannat sisälläsi.
Ilman kyyneleitäsi joita vuodatat....Tunnen tuskasi ja tiedän Menneisyytesi...
Mutta juuri siksi minä kuolin puolestasi ,että saisit ANTEEKSI....Rakas 
lapseni minä rakastan sinua, juuri tuollaisena...Annan sinulle kun anot....
Avaan ovia kun ,vain kolkutat.....Älä itse ohjaa elämääsi....älä odota 
liikoja...Sillä minä olen suunitellut elämäsi jo.....Olen antanut ja tulen 
antamaan kaiken ,sen minkä minä näen sinulle parhaaksi....Älä sinä 
kanna huolta sillä minä kannan, huolta puolestasi.....Tunsin jotain jota 
olin kaivannut...Todellista rakkautta,silloin purkahdin itkuun...Mutta 
silloin Herra tarttui, kädestäni ja pyyhki kyyneleeni....Hän korjasi 
sisältä puuttuvat palaseni....Hoksasin menneisyyteni ovien paiskautuvan
kiinni ,joihin minulla ei koskaan ollut voimaa sulkea niitä...Mutta yksi 
ovistä jäi auki ja se ovi vie kohti herran luo......KUULETKO SINÄ.......
Ovellesi juuri nyt koputetaan....mutta kysymys kuuluu oletko valmis 
aukaisemaan sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti