keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Vuorilta merille ylittäen mailit ja muistot läpi loppumattoman pimeyden sano aijot kävellä matkan sydämeeni ohi pelon ja ylimielisyyden seinien paikkaan missä rakkaus ei pysty piiloutumaan etsien kipinää




Näin hänet viime yönä, seisomassa väkijoukossa Ja yhtäkkisessä väläyksessä 
hohtoa, minä olin sokaistettu Ja vaikka kaikki liikkui Minun koko maailmani 
pysähtyi Ja nyt minun täytyy saada tietää, Kuka on tuo tyttö, kerro minulle 
hänen nimensä? tunteeko hän samalla tavalla? Kuka on tuo tyttö? tämä ei ole 
tavallista ihastumista Jos minun täytyy kuljen puolitiehen maailmaa hän vuoksi,
Minun enkelisilmäni, mihin olet mennyt Olitko todella täällä vai oliko se vain unta
Hymyilevien kasvojen meressä, jokin erikoinen sai huomioni Kuka on tuo tyttö?
Valkoisessa mekossa, Syvänsiniset silmät, Ja maaginen hymy, Onko kukaan nähnyt 

häntä? Minulla on kaikkea, paitsi se tyttö, jonka haluan, se on surullista, mutta totta
Ja kaikkea, paitsi rakkaus jonka tarvitsen selvitäkseni Ja joka kerta, kun katson 

silmiisi, ymmärrän kuinka paljon sinua rakastankaan Jotkut sanovat onnettaren 
olevan puolellani Ja että elämäni on ollut helppoa Mutta he eivät tiedä, kuinka usein 
itkin koska en ole mitään ilman sinua Joten täällä me olemme Yritämme puhua 
jotain järkevää sydämillämme Olemme parhaat ystävät, ja sen pitäisi riittää
Mutta mitä jos suutelisin sinua nyt Kääntäisin kaiken ympäri, Mitä jos suutelisin

sinua nyt Ja tähdet kaataisivat maan? Hukkaisinko sinut, jos suutelen, vai haluaisitko 
sinä minut myös? Kaikki mitä olen ikävöinyt niin pitkään Minä en voisi koskaan 
päästää sinua menemään Oi, meninkö liian pitkälle?  onko hetki josta olen unelmoinut 
tullut ja mennyt? Aika kertoo, mutta tiedän että kaikki on totta En halua unelmoida 
kenestäkään muusta kuin sinusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti