perjantai 4. tammikuuta 2013

Voisin elää ilman hymyäsi, ilman sitä tunnetta jonka sinä saat aikaan, voisin elää ilman sinua ~ mutta minä en vain halua.

Ojenna kätesi minulle jotta saisin kiinni kädestäsi. Vedän sinut lähelleni, jotta saisin katsoa
sinun kauniita silmiäsi ja koskettaa sinun poskiasi ja toivoa että saisin suudella sinun ihania
huuliasi. Olen heikkona sinuun.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Minulla on ystävä rakastettuni. Hänen sydämensä on myötäni,
hänen unelmansa vartioivat minua ja rakkauttani.
Minulla on myös paljon tovereita. He katsovat minuun ja ystävääni,
he tietävät: rakkaus synnyttää maailman rakentajia.
Minulla on ystävä, rakkaus, tovereita. Minulla on elämä; tämä päivä ja tulevaisuus. 

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Kaipaan sinua.. Kaipaan sinua aina kun olen erossa sinusta.
Kaipaus on jokaisessa yksinäisessä minuutissa, hiljaisessa hetkessä,
toivottomassa huokauksessa. Kaipaus on kaikki ne hetket ilman sinua.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Ystävyys on kuin perhosen lento, niin hauras, kaunis ja ihmeellisen hento.
Vaan hoidappa sitä ja huolta kanna, sen kauniimpaa asiaa ei elämä anna!
Ystävä tuo loitetta, murheelliseen mieleen, ystävyys on paistetta sydämeen pieneen.
Sillä voi kukittaa elämän teitä, sillä voi kuivata kyyneleitä.
Tahdon vain kertoa sulle ystävä paras, että oot mulle ihan äärettömen rakas! ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti