maanantai 7. tammikuuta 2013

Voit sulkea silmäsi asioilta joita et halua nähdä, mutta et voi sulkea sydäntäsi asioilta joita et halua tuntea...

sylissäni vaikka minulla ei ole nyt erityisiä sanoja sinulle
sanottavaksi eikä ajatuksia jaettavaksi toivon että tunnet
mitä ajattelen sinusta kun olet sylissäni ja kuulet rintaani vasten
painautuen sydämeni  lyönnit sillä ne lyönnit  ovat sinulle tarkoitettuja


  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Onni, kerro minulle, mistä tulet, mistä minä sinut tunnen?
onko sinulla ruusu korvan takana? Silmissä kolme valtamerta, huulilla
kuuden kevään linnut ja naurulle tuoksuvat tuulet? Onni, jos minä nukun, 

herätä minut, ravistele tyhjäksi minun surujeni pähkinäpuu.
Onni, kun se saapuu se kantaa suurta säkkiä sylissään.
Siihen minun murheeni kätkee kaikki, virran vietäväksi heittää. ❤


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·



Sydän joka pelkää särkymistä ei koskaan opi tanssimaan.
 
 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 ei minulla ollut tarjota sinulle kuin tämä sydämeni joka on
moneen kertaan rikottu ja maahan poljettu ei mitään ihmettä
ei rikkautta ei sankaruutta vain sydän joka sykkii sinulle
jokaisella iskullaan..


  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Jos välität siitä mitä muut ihmiset sinusta ajattelet,
tulet aina olemaan heidän vankinsa.


  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Jos itket sitä että aurinko on elämästäsi kadonnut, kyyneleet estävät sinua
näkemästä tähtiä.

  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Suutele minulle siivet, en minä lennä pois, minä vain levitän ne suojaksi sinun yllesi,
Jos lähdenkin, en minä kauan viivy, pian minä luoksesi  palaan. Ja jos en palaisikaan, 

kanssani olisit, maailman halki, siipieni alla kuin kevätuuli. ❤


  ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

  Ilo läikkyy minussa, olen pelkkiä onnellisia sanoja. Jos olenkin vaiennut kauan
ja kantanut surua sydämessä, kulkenut katsoen maata ja tyhjää yötä,
nyt iloni tavoittaa taivaan, murtaa muurit ja sinä löydät minut etsimättä. ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti