torstai 3. tammikuuta 2013

~ Ikuisesti yhdessä, ihana elämä edessä. Myötä ja vastamäessä, samassa elon veneessä. ~

Minun on vaikea uskoa, että kaikki tämä on totta. Katson sinua
ja pelkään herääväni kauneimmasta unestani. Katsot takaisin
ja hymyilet. näen ja tunnen, että rakastat minua. Nyt tiedän,
ettei tämä ole unta. Olen maailman onnellisin ihminen. ❤


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

He istuivat pilven reunalla. Vannoivat toisilleen ikuista rakkautta. 
Lupasivat pysyä ikuisesti yhdessä. Tuli sade ja he putosivat. 
Kaksi vesipisaraa. Putosisivat kauas, kauas toisistaan eivätkä enää 
ikinä kohdanneet. Vain sydämet olivat kiinni toisissaan, ikuisen rakkauden 
merkkinä. ❤

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Suurta on saada rakastaa. Löytää toisen hyvät puolet, vaalia muistoja 
hänestä, ajatella häntä erityisellä lämmöllä. Itsellä ei ole niin väliä,
kunhan hän vain on olemassa; hänessä on kaikki maailman hyvä.
Vielä suurempaa on  tulla rakastetuksi. Nähdä rakkaus hänen silmissään,
kuulla hänen rohkaisevat sanansa, tuntea hänen kosketuksensa.
Tuntea itsensä tarpeelliseksi -rakkauden arvoiseksi-, olla täydellisen mielestä 

täydellinen. 

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Rakkaus tuo mukanaan kysymyksiä tulevasta. Kysymyksiä, joihin aina löytyy
vastaus, jos niin haluaa. Rakkaus antaa paljon valtaa. Valtaa päättää,
miltä toisesta tuntuu, mitä hän ajattelee. Kuitenkaan tätä valtaa ei saa käyttää 

väärin. Rakkaus oikeuttaa hulluihin tekoihin ja se vapauttaa sielun ainaiseen onneen. ❤

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

En tiennyt rakkaudesta mitään, ennen kun sinut tapasin. En tiennyt millaista on 
olla rakastunut. En tiennyt, että aidosta rakkaudesta, tipahtaa poskelle kyynel.
En tiennyt, että koko maailmani,  pysähtyy kun sanot rakastavasi minua.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

lupaa ethän riko minua kun olen  haavoittuneena sydämeni pieninä palasina
ja sielu avoimena parantuakseen sekä ajatukset levottomina siitä etten tiedä
mitä huominen tuo tullessaan huomaathan sen että olen  ilman suojaa ja turvaa
toivonen vain lämmintä halausta sekä ystävää ymmärtäjää vierelleni sillä en halua
enää yhtään satuttajaa  niitä minulla riittää kyllä







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti