lauantai 5. tammikuuta 2013

Jossakin tuolla on joku joka odottaa vain minua, rakkaani, hän aikoo vapauttaa minut.

Älä sano: Sehän on vain unelma. Unelma vahvempi kuin terässilta.
Kestävämpi kuin graniittipaasi. Missä olisit olisimme ilman unelmaa?
Ilman unta uudesta päivästä. Paremmasta.


  ✿• * ¨` * • ✿ • * ` * • ✿ • * ¨ `* • ✿

Olen luonasi silloinkin, kun et näe minua, sillä olet ajatuksissani
tänään, huomenna, aina…Olen luonasi silloinkin, kun kaipaat kosketusta,
silitystä lempeää tai sanaa lämmintä… Olen luonasi, koska olet vienyt 

palasen minusta, olen osanen, joka on sinussa -tänään, huomenna, aina.

  ✿• * ¨` * • ✿ • * ` * • ✿ • * ¨ `* • ✿

Tärkeää on aina välillä muistuttaa itseään siitä, että on syytä olla onnellinen,
silloinkin kun mitään erityistä syytä siihen ei olekaan.Sillä sellaistakin tapahtuu,
että ihan tavallinen elämä tuntuisi kaikkein mieluisimmalta,kun se ei jostain syystä
enää olekaan mahdollista. ❤


  ✿• * ¨` * • ✿ • * ` * • ✿ • * ¨ `* • ✿

 Rakkaus kuihtuu pakotettuna: vapaus on sen sisin olemus. Se ei sovi yhteen 
tottelevaisuuden, mustasukkaisuuden eikä pelon kanssa; se on puhtainta, 
täydellisintä ja rajoittamattominta siellä, missä sen harjoittajat elävät luottavaisina, 
tasavertaisina ja arvokkaina. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti