keskiviikko 23. tammikuuta 2013

♥Ne, jotka tietävät eivät puhu. Ne, jotka puhuvat eivät tiedä. ❤

Olen romanttinen rakkaudelle. ja Rakkaus on rakastunut minuun.
Kehoni on rakastunut sieluuni ja sielu on rakastunut kehooni.
Avasin aseita Rakkaudelle ja Rakkaus syleili minua kuin rakastaan..

Rakkaus hyväilee minua kuin lempeä tuuli, se löytää kaikki kehoni ääriviivat,
voin viivyttää sitä uudelleen ja uudelleen, aina sen viesti väreilee hehkuna sydämeeni. 

 Rakastuminen on helppoa. Rakastuneena pysyminen on todella ERITYISTÄ..

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Rakastamme ihmisiä, jotka saavat meidät luottamaan itseemme ja uskomaan 
omiin kykyihimmme. Anna tunnustusta ja huomaa kuinka ne vaikuttavat samalla itseesi.
Kuka kerran kokeilee, ei koskaan tästä tavastaan luovu. "Jos haluat jotain itsellesi,
anna sitä ensin toisille. ❤



 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Olet niin paljon enemmän kun tiedätkään. Olet valoa ja rakkautta, mutta
myös sitä muuta joka on piilossa sinussa..
 
Kun elämässäsi alkaa tapahtua 
yhteensattumia, samanaikaisuuksia ja ihmeitä, tiedät, että enkelit kulkevat rinnallasi.
Tarkkaile mitä yhteensattumia, samanaikaisuuksia ja ihmeitä, joita sinulle ja muille 

tapahtuu. Kiinnitä sitten muiden ihmisten huomio niihin. Herätä ihmiset 
ymmärtämään, että korkeammat voimat saavat ne aikaan. Lähetä enkelit auttamaan 
kaikenlaisisisa tilanteissa ja ihmeitä voi tapahtua. ❤ 
 

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

❤ Sisälläni myllertävät sanat, jotka etsivät ulospääsyä. Sanat, jotka tarkoittavat 
suuria, mutta ovat sanoina hentoisia ilman painotusta. Ne ovat, kuin tuulessa leijuvat 
lehdet, jotka tarvitsevat tuulen kulkeakseen eteenpäin. Niin myös nuo hentoiset 
sanat tarvitsevat voimaa löytääkseen tien ulos sisältäni, jotta saan sanotuksi ne 
ääneen omalle Rakkaalleni Tähdet vartioivat hiljaisuuttamme, sitä lämmintä huokausta. 
Suojelit minua otteessasi, pidit pahan loitolla. Minun onneni on suunnaton: minulla on 
sinut. Hymysi, katseesi,  sylisi. Minä elän, kiitos pelastajani. 


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta. Sinä vannoit pitäneesi tähtiä kämmenellä,
että kissat olivat suudelleet lintuja, kielot kukkineet pakkasessa. Kun me olemme 

rakastelleet sinä olet aina sillä tavalla oikeassa ja väärässä etten muuta voi kun 
rakastaa sinua. ❤

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Muutamat hädän hetket opettavat  ihmiselle viisautta enemmän  kuin vuosikymmenien 
tasaiset olot. ❤
 

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Suutele minua nyt ja rakasta Ota minut sellaisena kuin olen Älä kysele toivomuksiani
tai koita miellyttää minua Älä yritä muuttua minun mielikseni Olet minulle hyvä juuri 

sellaisena kuin olet Rakastuin sinuun, en haavekuvaan sinusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti