perjantai 4. tammikuuta 2013

Lapsena meille opetettiin että 1+1=2 lause on kuitenkin epätosi, 1+1=1 kaksi ihmistä ~ yksi rakkaus ja sen yhden tekee rakkaus.

Anteeksi jos häiritsen oli pakko kirjoittaa, on liian kauan mennyt että uskaltaisin soittaa.
Muistatko edes minua? mä olen täällä yhä ja ajattelen sinua.
Minulla ei mene hyvin, kiitos kysymästä.
Liian kauan olen ollut erossa ystävästä,
joka aina kuunteli, ei lakannut ymmärtämästä,
aina löysi valoisat puolet asiasta pimeästä.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Taivaan tuuleen lensivät vuodet kun kohdattiin, eikä entistä enään ole.
Tartuin sinuun pysyvästi vielä kerran ja useasti uudestaan.
Tunkeuduit ihoni lävitse suoraan sydämeeni, sytytit tulen ja jäit asumaan.
Tämä hotelli on sinulle varattu, vain ja ainoastaan sinulle rakkaimpani.
Pidä huolta ettei tuli sammu, sydän milloinkaan unohda.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Jos jonain päivänä tuntuu että itkettää, soita minulle.
En lupaa että saan sinut nauramaan, mutta voin itkeä kanssasi.
Jos jonain päivänä tuntuu siltä että haluaisit juosta pois.
Älä epäröi soittaa minulle, en lupaa pyytää sinua pysähtymään,
mutta voin juosta vierelläsi.
Jos jonain päivänä et halua kuunnella ketään, soita minulle.
Lupaan olla vierelläsi ja lupaan olla todella hiljaa.
Mutta jos jonain päivänä soitat enkä vastaa, tule nopeasti luokseni.
Saaatan tarvita sinua.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Nyt kun tulisit luokseni, hellisin halauksin, syleilisin suudelmin ja
kaikella kaipauksellani kietoisin sinut itseeni niin ettet enään koskaan
menisi pois.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Totta vai tarua? Satuja vai loruja? Mitä ystävyys on? No minäpä kerron:
se on rakkautta, totuutta ja rehellisyyttä, se on tosi ystävyyttä!
Sä oot sellainen, eli täydellinen kamu, etkä mikään sirkka samu,
vaan ihan super namu. Tykkäät mulle hymyillä, etkä kaapissa lymyillä.
Et sano pahasti koskaan, joten et kaadu myöskään loskaan.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Haaveiden polkua kuljetaan illoin kun taivas tähdistä täyttyy silloin,
mietitään mikä on tärkeää, kuinka ystävyys yhdistää.
Ystävyyttä ei voi mitata rahalla ei se synny väkisin,
Hyvällä eikä pahalla, se tulee sisältä sydämestä.
Ja syntyy oikeesta kemiasta, sinusta ja minusta.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Pieni suojelus enkeli, käveli huoneen poikki, sammutti säde kehän,
ripusti siivet seinälle. Antoi hellän pusun poskelle, ja istuu vierelläsi
yön ja päivän vartioimassa ettei sinulle tapahdu koskaan mitään pahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti