perjantai 25. tammikuuta 2013

Epäile että tähdet ovat kipinöitä. Epäile ettei liiku aurinko; Totuutta valheeksi epäile, mutta älä rakkauttani koskaan epäile. ❤




 Voit olla pahoillasi miljoona kertaa. Voit sanoa että rakastat niin usein 
kuin haluat ja missä vain haluat. Mutta jos ne ovat vain tyhjiä sanoja 
ilman tarkoitusta ja toimit vielä päinvastaisesti sanojasi vastaan etkä näytä 
sitä toteen, sanasi eivät merkitse mitään. Sanat eivät merkitse mitään, teot
 ratkaisevat, eivät puheet.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Jos sinulla on joku jota voit rakastaa, ÄLÄ PETÄ.
Jos sinulla on joku jota voit halata, HALAA TIUKASTI.
Jos sinulla on joku johon voit luottaa, LUOTA KOKO SYDÄMESTÄ.
Jos sinulla on joku josta et halua päästää irti, ÄLÄ IRROTA OTETTA.
Jos sinulla on joku jota vihaat, ÄLÄ ANNA SEN PILATA ELÄMÄÄSI.

 

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Kun olet iloinen, katsele syvälle sydämeesi ja huomaat, että ainoastaan se, 
mikä tuottaa sinulle surua, antaa myös iloa. ❤

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Yritit mahduttaa kaksi suurta sydäntä yhteen pieneen. Kiskoit ja työnsit, kuin
lapsen kenkää raavaan aikuisen jalkaan. Kenkä meni rikki, jalka hiertyi verille,
Mikään ei huuda niin kovaa kuin mykkä sydän. 


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Yhden minuutin ajaksi, mene ulos kävelylle hiljaisuudessa. Katso taivaalle ja
mietiskele sitä miten upean mahtavaa elämäsi onkaan.


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

ei meidän ulkoinen kauneutemme tule koskaan tekemään oikeutta sydämelle
joka on täynnä rakkautta ja välittämistä sillä sen arvo on mittaamaton
ja sen kauneus tekee meidät sanattomaksi


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Älä ole minulle pelastaja, sillä minua ei tarvitse pelastaa tuskalta.
Älä ole minulle suojelia, sillä ei minua tarvitse suojella maailmalta.
Älä ole minulle aurinko, vaan ole minulle kuu.
Älä ole minulle kaikkeus vaan ole minulle täydentäjä.
Älä korjaa minua, vaan eheytä.
Älä ole minun elämäni vaan jaa se kanssani.


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 pidetään toisista. minä pidän sinusta juuri sellaisena kuin olet
juuri nyt huomenna tai kenties eilen siis muutu tai ole muuttumatta
kunhan teet sen itsesi vuoksi niin se  ei koskaan muuta sinua  minun
silmissäni


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Edessä on sata ovea, tuhat tietä. Valitse sydämelläsi, punnitse tunteella,
käytä hivenen järkeä. Ovet on tehty avattavaksi, tiet tallattavaksi, elämä
elettäväksi.Silti usein
Ihminen matkustaa maailmalle  etsiäkseen jotakin, 
mitä hän tarvitsee  ja palaa kotiin löytääkseen etsimänsä sieltä.   

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Ystävän ajatus ja rohkaiseva hymy ovat lämpö ja valo, joita me
kaikki tarvitsemme jaksaaksemme elämämme matkalla.
 

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Ystäväni haluaisin lohduttaa kun olet surun murtama. Käteni ojentaa,
Sinua auttamaan. Jos pystyn vain, huoliasi jakamaan. Olen tässä, lähelläsi,
valmiina kuuntelemaan.
Muutamat hädän hetket opettavat  ihmiselle viisautta 
enemmän  kuin vuosikymmenien tasaiset olot. 

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Voisinpa kuulla mitä oikeasti ajattelet, nähdä, mitä silmäsi näkevät, tuntea,
mitä sydämesi tuntee. Jäädä sinun sydämeesi, tehdä sinne kotini, nukahtaa

sen sykkeeseen ja tietää että tänne minä kuulun.Tämä on minun kotini.
Suutele minua nyt ja rakasta Ota minut sellaisena kuin olen Älä kysele 
toivomuksiani tai koita miellyttää minua Älä yritä muuttua minun mielikseni
Olet minulle hyvä juuri sellaisena kuin olet Rakastuin sinuun, en haavekuvaan 

sinusta

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Muista minut, ystäväni, kun aikasi rientää iloisesti. Muista minut, ystäväni,
kun vastatuulet puhaltavat. Kun haluat keventää mieltäsi, muista minut, 

ystäväni. Kun kaipaat lohdutusta, muista minut, ystäväni. Sitä varten ystävät ovat.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Sinussa ovat kukat ja takkavalkea, tähdet ja laululinnut. Kesän tuosu, hiljaisuus
juuri ennen aamunkoittoa. Rakastan sinua tänään, loistoon pukeutuneena,
Rakastan sinua aina, tanssivana laulavana, tukevana, työtä tekevänä, suunnittelevana,
väittelevänä. Tulen rakastamaan sinua pahantuulisena ja väsyneenä. Rohkeana ja

kauhistuneena. Iloisena, pelokkaana ja voitokkaana. Tulen rakastamaan sinua.
Kaikkien säiden ja muutosten keskellä, sillä kaikki sinussa on arvokasta minulle.
Ja jokainen päivä jonka saan elää kanssasi ja ottaa vastaan rakkautesi, on minulle

lahja.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Aamulla kun kun silmäni aukaisin tunsin sinun hiljaisen hengityksen kaulallani nukuit 
rauhallisesti liikkumatta niin autuaana.Unessa kaikki on rauhallista ja kaunista jonka 
toivoisi oikeasti olevan. Kun unet silmistä karistaa ja herää tähän maailmaan jossa 
ei kaikki ole niin kaunista ja rauhallista vaan joskus niin raadollista ja karua mutta
 paremmasta voi aina haaveilla...että jos joskus kaikki olisi niin kuin "prinsassan unta" 
kaikki olisi kaunista ja ihanaa ilman mitään vastoin käymisiä ..Haaveita unissa ja 
todellisuudessa! ❤

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Kuin meri kuohuaa, rakkauteni kohtaasi roihuaa! Kuin paju taipuu,kasvaa kaipuu,
kun aamulla lähdet, on minulla illalla tähdet, joita katsella ja sinua ajatella.

 Mä taisin jäädä kiinni tähdenlentoon menin sen mukana jo pitkän aikaa kaivannut 
oon enemmän sinua kuin ketään muuta mietin mihin kaikki oikein jäivät matkan varrella
oon ajatellut nämä yöt ja päivät enemmän sinua kuin ketään muuta, kuin ketään muuta ☆


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Elämä on tummuutta elämä on valoa, näe ja tutki elämääsi se antaa juuri sitä mitä tarvitset.


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

❤ Harvat asiat maailmassa ovat yhtä  voimallisia kuin positiivinen sysäys.
Hymy. Toivon ja optimismin sana.  "Kyllä sinä pystyt" juuri silloin
kun asiat ovat vaikeita. ❤ Reittisi on selvä, nyt eteenpäin vaan,

älä enään epäröi, tiesi vie sinne minne sen pitääkin eli valoon ja rakkauteen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti