keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kun jätit minut tänne Pärjäämään näiden kyyneleiden kanssa totesin sen
että aika on muuttanut meitä Mutta edelleen minä vain kaipaan sinua
En edes tiedä mitä sanoa Rikkoakseni pelit joita pelaat sydämelläni...
Nyt olen alkanut suistua erilleen Muuten, se ettet koskaan katso minua
silmiin Tuntuu kuin olisit aina naamioitunut kulta kerro minulle miksi?
Miksi kaikki sinun rakkautesi oli valhetta? Sinulla oli rakkauteni, sait minut
Pelasit sydämelläni, en voi kieltää Luulin että olit jotain hyvää...Juosta pois,
tiesin minun pitäisi juosta pois, Päivä sisään ja päivä ulos,,Minä huudan kovaa
Minä murrun ja huudan mutta sinä et kuule minua.. Minun täytyy pysyä vahvana
Kaikesta huolimatta minun on ikävä sinua, minun rakkauteni on liian vahva
Enkä pysty jatkaa, ilman sinua. Jopa jos minä, en edes tiedä mitä sanoa,
Niin vaikeaa sanoa että olen yli sinusta Tähän päivään asti, edelleen rakastan
sinua Niin sekavaa, minkä tien ottaisi Pitäisikö seurata sydäntäni vai antaa sen
särkyä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti