maanantai 14. tammikuuta 2013

Tiedän voivani olla hieman jääräpäinen joskus ja hieman oikeudenmukainen
Ja liian ylpeä. Haluan vain löytää tavan tehdä kompormisseja Koska uskon,
että voimme selvittää asiat. Luulin, että minulla oli kaikki vastaukset. Koskaan
en luovuttaisi Mutta kulta nyt kun olet poissa Myönnän olleeni väärässä
Yritän yhä löytää omaa tietäni Ja tiedän vain, että olen hukassa ilman sinua
Yritän yhä kohdata sen päivän. Kuinka pääsen koskaan eroon näistä tahroista
Kulta olen niin yksinäinen kaiken aikaa Minne menenkin, olen niin sekaisin
Olet ainoa asia mielessäni Sängylläni, niin kylmällä öisin Kaipaan sinua enemmän
joka päivä Vain sinä voit sen korjata Jos voisin pidellä sinua nyt  Saada kivun
vain katoamaan En voi estää kyyneleitä valumasta pitkin kasvojani 
Yritän yhä löytää omaa tietäni Ja tiedän vain, En aio valehdella miten voin olla
vahva ilman sinua Tarvitsen sinut vierelleni. Jos koskaan sanomme, ettemme
olisi koskaan yhdessä Lopussa vilkutat hyvästiksi En tiedä mitä tekisin
Olen hukassa ilman sinua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti