keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Joskus tunnen jumittuvani eiliseen Niiden kaikkien polttelevien muistojen takia
Minne ikinä menenkin, sieltä ei ole paluuta ja aika parantaa ikäväni
Unelmoin maailmasta, jolloin olin vielä nuori Minun täytyy elää elämääni
vielä kun olen vapaa On niin paljon asioita, joita salaan sinulta Ajatuksia sinusta
ja minusta.. Tunne ihmettely huomisesta itsessäsi olen pahoillani mutta minun täytyy
lähteä ja purjehtia merellä yksikseni Ehkä vielä tulee päivä, jolloin keksimme tavan
nähdä toisemme uudestaan Ehkä tämä ei ole loppu Kuuntele tuulta puiden välissä
Katso tähtien säteilyä sinulle ja minulle Avaa silmäsi, se ei ole vaikeaa löytää
ihmeitä yössä Sukella unelmiesi mereen Joskus asiat eivät ole sitä miltä näyttää
Jos tunnet itsesi eksyneeksi ja saatat olla peloissasi ja yksinäinen sateessa Maalaa
kuva huomiseseta itsessäsi.. Toivon että näen sinut vielä joku päivä mutta toistaiseksi
hyvästi. Levitän siipeni ja lennän Ehkä tämä ei ole loppu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti