lauantai 19. tammikuuta 2013

Pidän mielummin ruusuja pöydälläni kuin timantteja kaulallani

Sinun lämmin hymysi riittää parantamaan yksinäisen,
tai surullisen päivän. Sinun lämmin hymysi
riittää poistamaan väsymyksen ja masennuksen häivän.
Vain yksi hymy ja sade on poissa. Tuskin uskon sitä.
Mutta vierelläni on enkeli joka kurottelee sydämeeni.
Vain yksi hymy ja ei ole enään tietä takaisin. Tuskin uskon sitä.
Mutta vierelläni on enkeli joka kutsuu minua, kurotellen sydämeeni.
 Tiedän että olen kunnossa, sillä tällä kertaa tämä on aitoa.
Annan rakkauteni sinulle, se on kaikki mitä haluan tehdä.
Joka kerta kun hengitän tunnen olevani elossa. Sinä avaat sydämeni,
näytät minulle kaiken rakkautesi ja kävelet kanssani läpi kaiken.
Annan kaiken rakkauteni sinulle, olin yksin, tuskin uskon sitä,
pitelin kiinni eilisestä joka oli jo kaukana, mutta tiedän olevani nyt
kunnossa sillä sinä olet vierelläni. En uskonut koskaan että rakkaus
voisi tuntua näin hyvältä, niinkuin kerran elämässä, sinä muutit elämäni.
annan kaiken rakkauteni sinulle, sillä minä rakastan sinua enemmän
kuin itseäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti