lauantai 29. joulukuuta 2012

"Yksi tie onneen on hyvä ystävä."

"Hymy ei maksa mitään, mutta antaa paljon. Se kestää vain hetken, 
mutta joskus sen muisto säilyy ikuisesti. Se rikastuttaa häntä joka sen saa."

"Pieniä ovat vedenpisarat ja hiekanjyvät, mutta niistä muodostuvat meret
ja mantereet. Vähäinen on yksi minuutti, mutta monta yhdessä luo ikuisuuden."

"Sitä mitä kaipaamme emme menetä koskaan. Sitä jota rakastamme
kaipaamme aina. Emme menetä koskaan sitä mitä rakastamme. Sitä
jota rakastimme, rakastamme aina."

"Monta on kaunista, monta on hyvää, vain yksi on parasta, tunnetta syvää.
Suuri on ihme, myötäelämisen taito. Se on vain ystävällä, jonka sydän on aito."

"Kuin vierii virta, aavikolla tuuli puhaltaa, niin päivistäni tänään taas päivä katoaa.
Mut milloinkaan en murehtinut ole päivää kahta: en päivää joka jäi jo taa, en
päivää tulevaa."
 
"Varjo varjojen joukossa seisoen, vain äänetöntä hiljaista kuunnellen.
Olen hievahtamatta keskellä maagista lumoa, etten herää ja koe taikaa unena.
Onhan yö. Ylhäällä uskomaton, kirkas taivaan tähtivyö."

"Olet aurinko, joka lämmittää. Olet vesi, joka vilvoittaa. Olet tuuli, joka
rauhoittaa. Olet kaukana minusta, mahdatko edes välittää."

"Hyvänyön suukon mä luokses lennätän, sä kiinni sen saat jos vain ennätät.
Toivoa täynnä on taas huominen, sä ehkä saavut myötä sen."

"Pyysin herralta kukkaa, hän antoi minulle puutarhan. Pyysin puuta,
Hän antoi minulle metsän. Pyysin jokea, hän antoi minulle meren. Pyysin
ystävää, hän antoi minulle sinut."

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen, saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilvenlento, olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun, mukana jokaisen nousevan aamun
ja jokaisen tummuvan illan myötä toivotan teille hyvää yötä."

"Meren kohina korvissani, sinun kätesi kädessäni. Olen vain yksi maailman
rakastuneista, mutta silti onnellisin."

"Etsin tietä, oikeaa raidetta onnellisuuteen. Sinne on vaikea löytää, pitkä matka,
kuljettavana kiertotiet hänen sydämeensä."

"Piiloudun muiden katseilta, jotta minut nähtäisiin. Olen hiljaa, että huutoni
kuultaisiin. Juoksen pakoon, jotta minut otettaisiin kiinni."

"Se soi hiljaa lämpimässä kesäillassa. Se soi hiljaa synkissä ajatuksissani.
Se soi hiljaa odottaessani sinua. Miksi odottaa, kun et kuitenkaan tule.
Miksi kärsiä, kun et kuitenkaan välitä."

"Katselen sinne missä elin sinulle. Se on muisto elämästä, jossa kaikki oli aitoa.
Odotan huomista ja toivon: Vielä kerran kosketan sinua."

"Kun rakastat, rakasta roihuamalla. Kun vihaat, vihaa kuin kirkas leimahdus.
Kun juhlit, juhli niin kuin arkea ei tulisikaan. Kun lähdet, lähde äkkiä, mutta
jätä ovi auki."

"Olet yhtä nuori kuin uskosi, yhtä vanha kuin epäilyksesi, yhtä nuori kuin
itseluottamuksesi, yhtä vanha kuin pelkosi, yhtä nuori kuin toiveesi, yhtä vanha
kuin epätoivosi. Vuodet voivat rypistää ihon, mutta jos innostuksen kipinä
sammuu, rypistyy sielu."

"En halua hätäistä suudelmaa, koska suudelma ei ole tarkoitettu sellaiseksi.
En halua vain pitää kädestäsi, kun voin yhtälailla painautua rintaasi vasten.
En halua kätkeä kyyneleitäni tai olla nauramatta vain, koska se on sopimatonta.
Silloinhan eläisin vain puolittain."

"Eteenpäin kun seilaan, mahdollisuuksia toisiinsa peilaan. Täytyykö keinoja
kaihtaa, täytyykö suuntaa vaihtaa."

"Kädet pienet - kantaapi, suuria tekoja - tekeepi, unten mailla - makaapi,
viisauden puuta - kaataapi."

"Melkein pystyn sinua koskettamaan, olet niin lähellä. Kuiskauksesta käännyt
minua katsomaan, sinut haluan vietellä. Ohi kynttilöiden kuljen, hymyni niihin
luon. Syliini kaiken sinusta suljen, kyyneleen silmäkulmaani tuot. Sukellan uneeni
rakkaimpaan, siinä mikään ei muutu. Hetkiämme pieniä muistellen, niitä päiviä
uudelleen eläen. Niin mielenkiintoiselle sivulle jäin, en lehteä tohtisi kääntää,
olet alati mielessäin."

"Hymy on loistetta iloisen mielen. Hymy on paistetta sydämen pienen.
Sillä voi kukittaa elämän teitä. Sillä voi kuivata kyyneleitä."

"Puhtaasti kuulin äänesi, valossa näin kasvosi ja kevyesti tunsin kätesi.
Kunnes, meluun katosi äänesi, pimeys täytti silmäni ja tuska turrutti tuntoni."

"Kun päivän silmä sulkeutuu, syttyy tähdet, nousee kuu."

"Muistan hymys lämpöisen, olit mulle ikuinen. Liikaa kai mä luotin vaan, et oisit
luonain ainiaan.."

"Ei yllättäen, äkkiä kuitenkin, lähdit luotain rakkahin. Jäi ikävä ja kaipuu sanaton.
Suo anteeksi kyyneleet nää, ne rakkautta on ja suurta ikävää."

"Ilta pimenee, ihmiset riemuitsee. Silti hetkeksi sulje silmäsi, ota kiinni ajatuksestani,
se hyvää syntymäpäivää toivottaa, suukon ja halin kera mieleesi sukeltaa."

"Uuden Vuoden taian tein, sen sylissäni ulos vein. Tuulen mukana sulle heitin,
pehmeillä toiveilla hellästi peitin, ettei särkyisi taika, vaan tulisi onnen aika."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti