keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Se mitä näet ja miten näet ei johdu pelkästään näkökyvystäsi vaan hyvin paljon myös sydämestäsi sillä silmien juuret ovat sydämessä.

Älä kysy itseltäsi mitä maailma tarvitsee, kysy itseltäsi,
Mikä saa sinut eläväksi? Lähde sitten tekemään sitä.
Maailma tarvitsee ihmisiä jotka ovat alkaneet elää.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Lakkaa katumasta eilistä, kieltäydy pelkäämästä huomista
ja elä kaikessa rauhassa tätä päivää. Heitä pois turhat murheet,
se takuulla kannattaa..Sillä kasvoista näkee jos sydän ei ole kunnossa.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Joskus on kierrettävä kaukaa, kun suoraan ei pääse,
mutta minä odotan sinua sydämeeni, enkä sammuta tähtiä vielä
aamullakaan.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Minun hiljaisuudessani kuuluu kaipauksen ääni. Näkökentässäni
maailman kaikki värit. Viimein kiinnitän purteni sinne minne se kuuluukin
voin jättää kiireeni taakseni ja katsella maailmaa uusin silmin
nauttia hymyillen elämästä ja luonnon kauneudesta.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Etsintäni on päättynyt. Olen löytänyt tyvenen. Rauhan sisältäni.
Olen löytänyt sinut. Nyt kun olen kokenut tyvenen, olen valmis
kohtaamaan myrskynkin kun tiedän että herään uuteen aamuun ja olet siinä
rinnallani.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti