sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Joskus, Satutat niitä jotka rakastavat sinua eniten Ja joskus Pidät niistä jotka jättävät sinut eksymään Ja joskus Sinä opit, mutta se on liian myöhäistä Liian myöhäistä

Alusta lähtien
Siitä asti kun satamaan alkoi Siitä asti kun kuulin naurusi
Siitä asti kun tunsin kipusi Olin liian nuori, olit vielä paljon vanhempi
Mutta olen aina rakastanut sinua Ei ole ollut koskaan ketään muuta
Tunsin sinut ennen kuin tunsin itseni Oh kultani, Olen aina rakastanut sinua
Siitä asti kun suutelimme ensimmäistä kertaa Siitä asti kun nukuimme rannalla
Olit liian lähellä mukavuutta Olit liian kaukana ylettyäkseni
Kävelit pois, Minun olisi pitänyt pysäyttää sinut
Olisitko jäänyt jos olisin kertonut sinulle: Vuodet lipuvat ohi päivistä
Ja vaikka olemme menneet eri teitä En koskaan lopeta unelmoimasta sinusta
Olen aina rakastanut sinua Ja kun soitat saat minut itkemään
Emme koskaan saaneet aikaa sinulle ja minulle Jos voisin elää sen kaiken uudestaan
En koskaan antaisi sen päättyä, Olisin yhä kanssasi Oh,Voi luoja, kaipaan sinua
Vuodet lipuvat ohi päivistä Ja vaikka olemme menneet eri teitä
En koskaan lopeta unelmoimasta sinusta Olen aina rakastanut sinua
Hassua kuinka vuodet vain ohittavat meidät Olit elämässäni
Halusit aina perustaa perheen Olin lailla liian nuori Juoksin vapaaksi
Jos vain voisit nähdä minut nyt Tajuaisit Etten ole se joka sai sinut itkemään
Annoit itsesi En nähnyt sitä Kuolit sisälleni Minun olisi pitänyt pelastaa sinut
Toivon että olisit täällä kanssani Ajattelin että tiesin sen kaiken
Kuinka tyhmä voisin olla Ajattelin sitä mitä minulla oli
Ja se saa minut kyynelehtimään Joskus, Satutat niitä jotka rakastavat sinua eniten
Ja joskus Pidät niistä jotka jättävät sinut eksymään Ja joskus
Sinä opit, mutta se on liian myöhäistä Liian myöhäistä
Miksi olin liian sokea näkemään Toivon että olisit täällä kanssani


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti