lauantai 29. joulukuuta 2012

Kauneimmatkin naiset saavat vanhetessaan ryppyjä. Laihimpienkin naisten vartalot muuttuvat vanhetessa. Mutta hyvä nainen on aina hyvä nainen, riippumatta siitä kuinka vanha hän on.

Jos tietäisit kaikki ne polut jotka olen joutunut kulkemaan, 
jättäisit monet sanat sanomatta. Pue kenkäni jalkoihisi, 
kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys 
ihmisistä jotka olen menettänyt, kestä kaikki tunteet ja tapahtumat
 mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin, 
nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten
 minä tein, vasta sitten pystyt ymmärtämään miltä minusta tuntuu.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Arvosta jokaista hetkeä joka sinulla on. Ja arvosta sitä vielä enemmän
kun saat jakaa sen jonkun läheisen kanssa. Sellaisen joka on valmis
viettämään aikaansa kanssasi. Ja muista, että aika ei odota ketään.
eilinen on historiaa, huominen on mysteeri. Tämä päivä on lahja.


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Pieni taivaan enkeli, kulki tietä pitkin. ... Näki tiellä lapsosen,
joka hiljaa itki. Enkeli nyt pysähtyi, pienen lapsen luokse.
Tarttui häneen käteensä, rakkauden vuoksi. Kysyi hiljaa kuiskaten;
mitä itket pieni? Onko sinuun sattunut, kun on surumieli?
Lapsi peittää kasvonsa ja kertoo enkelille, Koulussa olen kiusattu
ja vieras jokaiselle. Kaikki mulle nauraa vaan, en pääse leikkiin mukaan.
Yksin aina olla saan, ei rakasta mua kukaan. Kyyneleet
nyt valuvat, valtoimenaan juuri. Lapsen suru, sydämessä,
on niin raskas, suuri. Enkeli nyt lohduttaa, pientä lapsiparkaa.
Säälien hän rakastaa, lasta vielä arkaa. Hän syliin sulkee lapsosen
ja hellästi hän kuiskaa; Minä olen kanssasi ja kyyneleesi kuivaan.
Lapsi nyt jo hymyilee ja rakkauden tuntee. On yksi joka välittää
ja aina kanssaan kulkee.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Kun sinä olet siinä, voin unohtaa kaiken muun
Myös taivaalla loistavan tähden ja kuun
Vaikka taivaalta sataisikin lunta
Toivon vain, ettei tämä ole vain unta
Olen odottanut sinua kauan Aivan liian kauan
Voin tuntea vihdoinkin sydämessäni rauhan
Kun syliisi minut suljet
Kuulen kuinka kuiskaat hiljaa:
Tahdon, että aina vierelläni kuljet
En päästä sinua lähtemään
Vaan tulen aina sinua rakastamaan
Katson syvälle yön mustia silmiäsi
Olen onnellinen, kun saan olla lähelläsi
Suutelet minua On vuoroni sanoa:
Minäkin rakastan sinua
Hymy kasvoillani, painan alas pään
Voiko onni olla suurenpaa?
Kun saan viereesi viimein nukahtaa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti