maanantai 31. joulukuuta 2012

Mä rakastan sua en haluu et erotaan Maailma on yksin kylmä paikka ja se pelottaa Niinhän me luvattiin joo niinhän me vannottiin, Kädet ristissä kautta kiven ja kannonkin se Et meitä ei nää vuodet vierivätkään toisistaan saa Eroon koskaan

Älä nyt vielä mee. Mä lupaan onneliseks sut mä vielä teen.
Mä annoin sulle kaulakorun lahjaksi, siinä on lukko johon pidin itse avaimen.
Kirjekuores lähetit sen korun takasin. Sen avasin ja jahka mä auki sain sen.
Siel oli kuva meist sekä kaiverrus myöskin, "yhdessä ikuisesti" tuu takas,
jää viel yöksi. Mihin kiire on enää meistä kummallakaa?
Älä mene vielä kulta voitko sä tulla takas,  ovi perässäs on auki vielä
muistathan sen? Mä pelkään jos me erotaan etten mä enää muista tarpeeks.
Sen jälkeen meidän hyvistä hetkistä Kai sen voi sanoo suoraanki ei tarvi
selittää Mä rakastan sua en haluu et erotaan Maailma on yksin kylmä
paikka ja se pelottaa Niinhän me luvattiin joo niinhän me vannottiin, Kädet
ristissä kautta kiven ja kannonkin se Et meitä ei nää vuodet vierivätkään
toisistaan saa Eroon koskaan ja vierekkäin koisitaan vaan Loppuun asti
käsi kädes kohti hautapaikkaa Ei jaksa koskaa mököttää vaan voidaa
nauraa aina Meil oli suuret lupaukset ja toiveet tulevasta Sokkona alettiin
rakkauden mereen sukeltamaan Otin sua kii kädestä ja päästä varpaisiin
Mä sillä hetkel suhu rakastua taisin Se tunne vieläkin alitajunnassa Hakkaa
ja tuntuu että eläisin vaan satumaassa Mut herään siihen et purasen väärää
omenaa Tukehdun en saa henkee, ja yksin olen taas Rakastan sua paljon,
rakastuin suhun sokeena Aika pysähty kun sä katosit mun oven taa Vaikka
kuinka nää sanat kuulostas kliseeltä Niin mullon luonne sitkeä enkä aio itkeä
Turha mistään kiistellä en mä ole ilkeä Ovi pitäs kii vetää ylemmäksi kiivetä
Mutta irtipäästäminen täs vaihees ois itsekäst En aio ladella niitä kliseitä vitsejä
Heti ku tutustuttii myönsin jo rakastuvani Kuiskasin korvaas sinä iltan hiljaa
" Mä Rakastan sua " Ne kolme sanaa mä voin sanoo ihan koska vaan Ei kai ny
tunteet kadota voi koskaan tosta vaan Tuu takas, tuu rakas Eihä luovuttaminen
koskaan ole ollu sun tapast Jää nyt viel hetkeks ei tää voi näin päättyä jää yöks
anna kellojen kääntyä, jää hetkeks, Me saadaan kellot kääntymään




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti