torstai 27. joulukuuta 2012

yritä ymmärtää ~ ei ole helppoa tää..

Karmi alta ja päältä, halusin pois täältä Halusin tän taakan pois mun harteiden päältä
Puun oksat näytti valoo vasten käsiltä, häkiltä, maailma, mieli pilkkopimeeltä säkiltä
Muistan hetket yksin, ku ei ollu ketään toista Paras hetki jos puhelinmyyjä sattu soittaan
Tilasin lehdet jotta saisin postii edes, menin lääkärille jotta joku koskis edes
Nyt sade kaatamal kastaa, huudan huudan ja eikä kukaan vastaa
Kun mä lähden huomaako kukaan, vai onks se päivä muiden joukossa?
Kaikki mitä minä halusin - joku huomioisi minutkin.
Kai se oli liikaa vaadittu, etten olis, yksinäisyyteen kahlittu
Vanki, tässä muistojen vankityrmässä, yksin kuljen hangessa kylmässä
Kai yksin mun edettävä on vaan, kuuntele kun hiljaa mä kuiskaan sun korvaas
"Mun on kylmä, mua pelottaa niin paljon." Ei tilaa ollu kellään mulle alla sateenvarjon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti