maanantai 29. huhtikuuta 2013

Vain yksi joka ymmärtää, vain yksi jolta pystyy kysymään.
Vain yksi tuo valon pimeyteen, vain yksi josta uskoa ystävyyteen.
Vain yksi ei lennä pois linnun lailla. Kun hän on täällä, en ole mitään vailla.
Se olet sinä, ystävä, ystävä mun, josta löysin sen kauan kaivatun.


Minä uskon aamujen valoon, ihmisen syliin ja rakkauden hitauteen
Minä uskon rakkauteen joka kulkee etanan lailla: ei yhden sydämen poikki
yhdessä elämässä loiki Minä uskon etanan nopeuteen, sylien syvyyksiin,
ja alati kiihkeisiin silmiin joista aamut juovat kaiken valonsa.
Minä uskon rakkauden hitauteen. Minä uskon.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 
Lojuminen vieressäsi veden kirkkaita varjoja heijastavan
katon alla on ihanaa. Torkkuminen kukantuoksuisessa pimeässä
on ihanaa. Mutta kaikkein parasta on sade - rummuttava, pauhaava,
ränneissä kohiseva sade - ja me kaksi lämpimässä ja kuivassa
ja turvallisesti yhdessä, toinen toisemme käsivarsilla.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti