perjantai 19. huhtikuuta 2013

 

Katson kaukaa, näen surullisissa silmissäsi epätoivoa näen jo kaukaa kuinka askeleesi
on hidastunut katson sinua läheltä ja ilman sanoja ymmärrän sinun pyytävän minulta
lohdutusta ja hyväksyntää aistin kuinka paljon tahtoisit puhua mutta olet liian väsynyt
hetkeksi palaat luokseni, naurat , muistelet tapahtumia, silmäsi kirkastuu,ja minun on
hyvä olla pian kuitenkin tipahdan todellisuuteen silmäsi menettävät ilon , kasvosi vakavoituu,
mutta meillä on toisemme molemmat olemme väsyneitä, molempiin sattuu, mieli on
täynnä kysymyksiä,,on yksinäistä ystävät liian kaukana mutta kyllä me selvitään.
 
 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 
  Sydämesi on kaunis kaikkine arpineen, ihmisten tuottamine tuskineen
monine kyynelineen, huolineen ja haavoineen älä huoli sillä ei minulle ole väliä 
että väsyt niin helposti, äläkä ole surullinen että kulkusi on hitaampaa, kyllä minä
opettelen sovittamaan askeleeni sopiviksi omasi kanssa elämä koettelee ,mutta 
samalla se näyttää mille perustalle elämämme on rakennettu älä huoli , en mene pois, 
olen rinnallasi kun sairaus koettelee kovalla kädellä, älä itke vaikka minä itkisin, 
olen selviytyjä tiedät sen.
 
 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 
 Katson elämääni taaksepäin, kaikesta on selvitty, vaikka sillä hetkellä on tuntunut, 
etten kestä, murrun kaiken taakan, kivun ja koettelemusten alle. Tässä olen tänä 
päivänä, vaikeudet on opettanut ja kasvattanut, tehnyt minusta kypsän ja toivottavasti 
viisaamman, tässä olen kaikkine arpineni, ehkä joskus surun häivähdys silmissäni mutta 
minulla on halu elää ja ottaa elämästä kaikki irti. Ehkä voin olla rinnalla kulkijana jollekin, 
joka käy myös elämäänsä läpi... koska jokainen meistä joudutaan se läpi käymään, 
tavalla tai toisella. ♥"
 
 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 
 Et tule koskaan saamaan toista mahdollisuutta missään. Menneet virheet ovat ja pysyvät, 
voit joko unohtaa ne tai antaa niiden hallita elämääsi.älä muuta tätä elämääsi, niin et mitetit 
mitä tai entä jos.äläkä anna muiden tuhota rakkauttasi Menneitä ei voi muuttaa, tulevaa 
et tiedä. Joten elä hetkessä.RAKAST, ihmisiä jotka on rinnallasi. Rakasta ihmisiä jotka 
on lähelläsi. ÄLÄ kaipaa mennyttä rakkautta, vaan panosta nykyiseen.älä mieti ja ahdistu 
entä jos tämä rakkaus ei onnistu.koe eläm'kuin se olisi viimeinen päiväsi, juuri sellaisena 
kuin se on.KOSKA kerran kadotettua hetkeä et saa takaisin, etkä kerran täydellisesti 
menetettyä ihmistä saa palaamaan,JOTEN RAKASTA JUURI NYT"
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti