keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Minäkin osaan olla samanlainen kuin te...voin huijata, valehdella, puhua seläntakaa ja vaikka mitä, mutta minä elän minun käytöstavallani en teijän käytöstavalla.

Kaikki, jotka todella rakastavat kärsivät siinä rakkaudessa.
Monet rakastavat väärää henkilöä joka ei arvosta tai ei rakasta.
Jotkut jaksavat esittää rakastuneita jostakin ihmeen syystä.
Harvat taistelevat oikeasta rakkaudestaan tarpeeksi.
Ei kukaan pysty elämään ilman rakkautta.


 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Jos sinulla on joku jota kiinnostaa missä olet ja kenen kanssa.
Joku joka jaksaa kuunnella päiväsi yksityiskohdat.
Joku joka on mielummin sinun kanssasi, kuin kenenkään muun.
Joku jonka riidat kertoo kuinka paljon hän sinusta välittää.
Joku joka loukkaantuu loukatessaan sinua vahingossa.
Olet onnekas, älä menetä häntä.


 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Harmi, rakkaat ihmiset ovat aiheuttaneet minulle tuskaa
Harmi, kohtalo toi elämääni ihmisiä, jotka tallasi minua
Harmi, monet jätti minua kesken matkaa
Harmi, minä olen toisi herkkä ihminen
Harmi...pieni enkeli minussa on tapettu


 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Olipa kerran minä, jolla oli korillinen unelmia uskoa ja suuri sydän. 
Eräänä päivänä jakoin unelmiani muiden kanssa, uskoin niihin ja 
sydämelläni näin elämää. Unelmat romahti, usko menehtyi ja sydän 
särkyi. Siitä lähtien päätin että minulla on oikeus elää... kerätä itselleni 
ikiomia unelmia...uskoa vain itseäni ja itseeni...minulla on nyt ikioma 
sydän, jota ei huvita selittää mitään kenellekkään eikä hakea huomiota 
tai hyväksyntää  

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Ihminen luulee että, ensin opetellaan asioita ja sitten tulee koe.
Elämä laittaa koetilaisuuteen...se koe on täynnä virheitä ja kyyneleitä
Elämä opettaa meitä julmalla tavalla, jotta emme tekisi ikinä samoja virheitä...

tämä on elämän ainoa keino opettaa sillä teoriaa on paljon eikä ole varaa 
uusia kokeita. jos menneisyyden mustaminen tuo epämielyttäviä tunteita...
niiden tarkoitaus on muistuttaa ja varoittaa. 

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Vuosi tuntuu kuluvan melkein silmänräpäyksessä...siihen kuitenkin mahtuu 
paljon asioita...kuinka ajatukset ja mielipiteet saavat uusia näkökulmia...
kuinka ihmiset vaihtavat sydämmessämme tärkeyjärjestystä...kuinka unelmat 
toteutuvat, romahtavat tai muutuvat...kiitän ihmisiä, jotka antoivat minulle iloa 
ja surua, hymyä ja kyyneleitä, tukea ja haavoja, uskollisuutta ja valheita, sillä 
ne saivat minut kypsemmäksi ja vahvemaksi. Osaan nyt kulkea omaa tietä 
omaa tahtia  

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Hyväksy ihmistä sellaisena, kun hän on. Et voi muuttaa pitkän ajan muokaamaa 
persoonaa. Sinun ei tarvitse rakastaa kaikkia erillaisia ihmisiä, riittää että ymmärrät 
erillaisuutta tai, että ymmärrät ettet voi ymmärtää kaikkia ihmisiä ja niiden 
käyttäytymistä. Väärin käyttäytyvä ihminen ei ole tuomittava asia, vaan tosi surullinen 
 asia. On surullista että, hän on päätynyt sellaiseksi eikä jaksanut pysyä vahvana. 
On surullista että, joku ei ole oppinut elämässä kaikkea mitä kuuluu osata, on surullista 
että, joku ei ole saanut tarpeeksi rakkautta. Se että huomaat kuinka säälittävä, joku 
on tarkoittaa, että olet paremmassa tilanteessa...siinä tilanteessa arvosta elämääsi 
äläkä halveksu toisen elämää. Elämä osaa olla joskus tosi julma...siitä selviää se 
joka ymmärtää että mikään ei ole ikuista, ei suru eikä ilo.

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Jos sinulla on joku jota kiinnostaa missä olet ja kenen kanssa.
Joku joka jaksaa kuunnella päiväsi yksityiskohdat.
Joku joka on mielummin sinun kanssasi, kuin kenenkään muun.
Joku jonka riidat kertoo kuinka paljon hän sinusta välittää.
Joku joka loukkaantuu loukatessaan sinua vahingossa.
Olet onnekas, älä menetä häntä.


 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Rakas haluan sinun tietävän, että olet joka yö kanssani.
Sinun sydämmellä, tuoksulla ja meidän yhteisillä muistoilla.
Kukaan ei voi viedä sinulta paikkaasi, olet aina vierelläni.
Olen uskollinen sinulle ja sydämmellesi kaikella rakkaudella.

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 En ole valehtelia enkä salaa menneisyyttäni sinulta.
Siihen kuului paljon ikäviä asioita ja paljon kyyneleitä.
Siellä olin tarinan heikoin henkilö joka esittää vahvaa.
En salaa menneitä, siksi että olen ollut huono ihminen,
vaan siksi että olin liian kiltti ja vihaan sitä aikaa.
Sinun kanssa en avannut elämässäni uutta sivua.
Heitin kaiken vanhan ja aloitin uutta kirjaa.
Aloitin elämän jossa olen vahva ja iloinen.
Tarinan jota rakkaus ja rauha kaunistaa.
Anna minun jatkaa sitä, älä menneitä kaivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti