tiistai 16. huhtikuuta 2013

Niin kauan kun sinä olet aiheeni, ei ole väliä laskemmeko matikkaa vai puhummeko historiasta, läpäisen jokaisen testin, ja saan parhaat mahdolliset arvosanat, niin kauan kun sinä olet aiheeni.

Olen huono englannissa mutta voin kertoa sinulle kuinka paljon rakastan sinua jokaisella kielellä.
Olen huono maantiedossa mutta voin kertoa sinulle sen että asut sydämessäni.

Olen huono historiassa mutta muistan sen milloin näin sinut ensimmäisen kerran.
Olen huono kemiassa mutta voin kertoa sinulle mikä on reaktioni kun hymyilet.
Olen huono fysiikassa mutta voin kertoa sinulle silmieni kirkkauden voimakkuuden kun ne näkevät sinut.
Olen huono matikasa mutta osaan laskea sen että  me kuulumme yhteen.
Olen huono jokaisessa aineessa mutta voin kertoa kaiken...
Läpäisen jokaisen aineen jos aihe olet sinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti