perjantai 19. huhtikuuta 2013

Vaikeat olosuhteet eivät ole syy elämäntahdosta luopumiseen. Osaan niissäkin kasvaa ihanaksi, vahvaksi naiseksi.


Olipa kerran minä, jolla oli korillinen unelmia uskoa ja suuri sydän. Eräänä päivänä jakoin
unelmiani muiden kanssa, uskoin niihin ja sydämelläni näin elämää. Unelmat romahti, usko
menehtyi ja sydän särkyi. Siitä lähtien päätin että minulla on oikeus elää... kerätä itselleni
ikiomia unelmia...uskoa vain itseäni ja itseeni...minulla on nyt ikioma sydän, jota ei huvita
selittää mitään kenellekkään eikä hakea huomiota tai hyväksyntää♥


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

.Kysyin sydämeltäni, "Rakas sydän, miksi kärsit ja salaat sitä kaikilta?"
 Sydämeni siihen vastasi;  "En osaa enää elää ilman häntä"
Kerroin sydämelleni että en halua että se satuttaa ja särkee sinut.
Siihen sydämeni huokaisi ja sanoi "minäkin pelkään sitä mitä päivät tuo tullessaan"
Pyysin sydäntäni perääntymään ennen kuin tilanne vaikenee, mutta siihen hän vastasi

varmasti,  "aijon jatkaa tämän tien kulkemista...ihanaa jos unelmamme täyttyy
Elän elämäni ainoastaan häntä varten...mut jos unelmamme särkyy valvon öitä
kyyneleitäni salaen. Mutta sen riskin olen ottavi, jos et usko ihmeisiin, ehkä olet
unohtanut olevasi sellainen."

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Anteeksi rakas kun joudun olemaan hiljaa. Rakastan sua niin paljon ettet voi ymmärtää.
En osaa todistaa uskollisuuttani ja en osaa puhua itsestäni hyvää.
Osaan vain koko sydämmellä sua rakastaa

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Rakastan puhettasi vaikka se olisi valhetta.
Odotan lupauksiasi vaikka se olisi turhaa.
Pidän sua omanani vaikken sua saiskaan.
  
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 Joskus elämä sekoittaa ihania ihmisiä mitättömien ihmisten listaan.
Joitakin tuska saa pettämään eikä nautinto.
Joitakin elämä opettaa valehtelemaan eikä ilkeys.
Joillakin on pahasti huono itsetunto eikä ne ole huoria.
Jotkut ei ole saanut mahdollisuuksia eikä ne ole laiskoja.
Joillakin on paljon kiviä tiellä eikä ne ole hitaita.
Jotkut jaksaa hymyillä ja nauraa eikä ne ole iloisia.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 
En ole valehtelia enkä salaa menneisyyttäni sinulta.
Siihen kuului paljon ikäviä asioita ja paljon kyyneleitä.
Siellä olin tarinan heikoin henkilö joka esittää vahvaa.
En salaa menneitä, siksi että olen ollut huono ihminen,
vaan siksi että olin liian kiltti ja vihaan sitä aikaa.
Sinun kanssa en avannut elämässäni uutta sivua.
Heitin kaiken vanhan ja aloitin uutta kirjaa.
Aloitin elämän jossa olen vahva ja iloinen.
Tarinan jota rakkaus ja rauha kaunistaa.
Anna minun jatkaa sitä, älä menneitä kaivaa.
 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 En voi sulkea silmiäni rakkaudeltasi,
se heijastuu suoraan sydämmeeni.
Haluan omistaa ja vallata sydäntäsi,
se on minulle unelma ja suurin tavoitteeni.
Olen valmis rikkomaan eläman lakia,
jos se sanoo ettei omistaa saa.
Elämani saa olla täynnä syntiä,
jos rakkautta synniksi lasketaan.
En millään halua sinusta luopua,
sydämmessäni rakkautesi kukkii.
Taisin rakkauden huipulle saapua,
sillä sinua varten sydämmeni sykkii.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
 En saa sinua pois sydämmestäni
Ajattelen niistä jotka rakastuvat uudestaan, että ne näyttelevät
rakastuneita, sillä minä niiden tilanteessa näyttelisin vain.
Ja niistä, jotka ihastuvat minuun, että ne näyttelevät minulle ja 
rakastaavat jotakuta toista, sillä minä teen niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti