perjantai 12. huhtikuuta 2013

Avaan silmät ja katson ulos ikkunasta, kirkkaat tähdet koristaa taivasta. Vaikka tähdet voikin nähdä usein taivaalla, ei koskaan voi liian usein sitä todeta, että kuinka onkaan se niin kaunista, nähdä ne siellä tuikkimassa...

Minun on ollut helppo löytää jokaisesta päivästä jotain arvokasta. Olen luopunut
odotuksista. Huomisen ei tarvitse olla tätä päivää parempi ollakseen minulle
hyvä päivä. Kaikkien haaveitteni ei tarvitse käydä toteen, jotta eläisin hyvän elämän.
En piittaa, vaikken aja tietyllä automerkillä tai saa kaikkea mitä haluan.
En kaipaa kovin paljon. Siksi on helppo olla kiitollinen elämästä.
Vapautin luojan siitä taakasta, että hänen olisi pitänyt antaa minulle
kaikkea, jotta olisin onnellinen. Kumma kyllä olen nyt onnellisempi
kuin silloin, kun minulla oli päähänpinttymä, että elämän piti sujua minun haluamallani tavalla.
Ihmiset kysyvät: ’Kuinka voit olla noin onnellinen?’ ihan kuin se olisi jotenkin minun ansiotani.
En ole tehnyt mitään muuta kuin päättänyt nähdä jotain hyvää kaikissa ihmisissä ja
antaa arvoa jokaiselle päivälle, joka edessäni vielä mahdollisesti on.
Siinä ne ovat, hyvän elämän eväät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti