tiistai 16. huhtikuuta 2013

Liian Nuori Rakkauteen


Kun katsoit mua, niin tiesin sen, 
että saisin rakkauden 
Liian nuori olen mä vain 
Voin rakkauden vain aavistaa, 
vaan en vielä rakastaa saa 
Mä liian nuori oon vain 
Sä voisit antaa lahjat kauneimmat maailman, 
romantiikan ja rakkauden aidon, suloisimman 
Vaan odotan, jos odottaa 
myös sä voisit ymmärtäen 
Kerran antaa saan rakkauden 
Saat silloin sen, saat silloin sen 
Onnen parhaan ja rakkauden sun kanssas kerran mä jaan 
Sä voisit antaa lahjat kauneimmat maailman, 
romantiikan ja rakkauden aidon, suloisimman 
Vaan odotan, jos odottaa 
myös sä voisit ymmärtäen 
Kerran antaa saan rakkauden 
Saat silloin sen, saat silloin sen 
Onnen parhaan ja rakkauden sun kanssas kerran mä jaan 

@ Anneli Sari - Liian nuori rakkauteen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti