tiistai 16. huhtikuuta 2013

Omnia mea mecum porto. "Kannan kaiken omani itsessäni."

Todellisuus tapahtuu juuri nyt tällä hetkellä.
Se muuttuu alati, kun olosuhteetkin muuttuvat.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Vaikka sataa, minä en kastu.
Sinun rakkautesi, on minun sateensuojani.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

mielenrauhaani ei järkytä mikään...
paitsi sinä..
sinä saat minut joskus pois tasapainostani.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Ihminen tarvitsee ihmistä
ollakseen ihminen ihmiselle,
ollakseen itse ihminen.
Lämpimin peitto on toisen iho,
toisen ilo on parasta ruokaa.
Emme ole tähtiä, taivaan lintuja,
olemme ihmisiä, osa pitkää haavaa.
Ihminen tarvitsee ihmistä.
Ihminen ilman ihmistä,
on vähemmän ihminen ihmisille,
vähemmän kuin ihminen voi olla.
Ihminen tarvitsee ihmistä.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

.. Aivan niin, kettu sanoi.
Nyt sinä et ole minulle vielä muuta kuin aivan samanlainen pieni poika
kuin satatuhatta muuta pikkupoikaa. Enkä minä tarvitse sinua
– etkä sinä minua.
Minä olen samanlainen kettu kuin satatuhatta muuta.
Mutta, jos sinä kesytät minut, niin me tarvitsemme toinen toisiamme.
Sinusta tulee minulle ainoa maailmassa. Ja minusta tulee sinulle ainoa maailmassa... 

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Sitoutua niin syvästi että muuttuu pohjattomaksi
Puristaa niin lujasti että muuttuu rajattomaksi
Rakastaa niin mielettömästi ettei mikään enää
ole vailla merkitystä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti