lauantai 4. toukokuuta 2013

Rakastat mua rakastan sua molemmat rakastaa Kummatkin rakastaa toisiansa ainoastaan

Mä haluun sun tietävän etta oot tasan ainoo jonka haluan ja jolle annan näin 
paljon arvoo. En jätä sua koskaan kenenkään varjoon. Sä oot mun bella, 
rakkauteni sulle tarjoon. Mä haluan sun kaa yhteisen tulevaisuuden, Haluan 
antaa sulle tämän tilaisuuden Olla onnellinen ja elää mun kanssa. Pitää kädestäni
kii etten enää oo hukassa. Rakastan sun hymyäs kun oot nii onnellinen. Se saa
mut lentoo sä oot vaa nii ihmeellinen, Nainen, jonka aina oon halunnut Ja oot 
ihanin kaikista joita oon tavannut Sä oot mun oma aarteni mä pidän susta huolta
Vielä monen vuoden päästäkin tuun miettiin tätä vuotta. Sä oot parasta mitä
on mulle tapahtunut Vasta nytten maailmani mulle on avartunut. Nyt on se aika 
kun kirkossa seistaan Tekis mieli alttarille nimesi puukolla veistää. Sä oot niin
kauniina kun prinsessa Hiuksesi kiiltää kauniisti auringon loisteessa. Pappi kysyy
ja molemmat sanoo tahdon. Suudellaan ja mennään vihille tätä just tahdon.
Kaunis prinsessani oot mun paras unelmani. Muistan aina kun mä sulta sain mun 
ensisuudelmani Mennään kohti tulevaa kohti onnellista loppuu Kohti uutta tulevaa 
mut hei khyl siihen tottuu Nyt sita tajuu mikä on rakkauden hinta. Se on oma rakas 
kihlat rakkaus ja kosinta Joka ainoo ilta saan taas painautuu sun viereen.Sä oot 
tehny musta maailman onnellisimman miehen. Nään jo tulevaan siel on perhe
onnellinen. Pieni kaunis prinsessa ja prinssi todellinen. Isä seka äiti vihkisormukset
sormessa Ja "Oma koti kullan kallis" ulko-ovessa Iso omakotitalo ja perheauto
Järvenrantamökki mis voi uida seka saunoo Asiat ei voisi tämän paremmin nyt rullaa
Kun on hyvä olo sulla on hyvä olo mulla Ilman sua mä olisin salee vaan puolet
Kun oot mun rinnal kaikkoaa kaikki huolet Ei ole muuta kun vaan kaksi sydäntä
Ja yhdessä ne sydämet näyttää nii hyvältä Ei ole mitaan parempaa kuin yhteinen 
aika Se aika on mulle silkkaa taikaa En haluis olla susta yhtakä hetkee erossa
Sun kanssas tunnen olevani taas niin elossa. Mä rakastan sua ja sä varmasti sen
tiedät. Rakastan sua ja mä näytänkin sen vielä. Rakastan sua niin että sitä on vaikea
selittää. Rakastetaan toisiamme niin tää suhde pelittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti