sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Maailmassa on olemassa upea luonnonlaki: kolme asiaa, joita eniten haluamme – onnellisuus, vapaus ja mielenrauha. Ne ovat kaikki asioita, jotka saamme itse silloin, kun annamme ne jollekulle toiselle

Minä toivon valoa varjoisiin öihin Minä toivon ettemme eksyksiin jää
Minä toivon iloa arjen töihin Paremmaksi kun muuttuu tää
Ja huolet hälvenee nää Minä toivon käteeni kättäsi lämmittävää
Minä toivon hymyä silmiini asti Minä toivon katsetta koskettavaa
Minä toivon että vois oikeasti kuin ensikertaa rakastaa
Jo unet väistyä saa Minä toivon elämän riemua pulppuavaa
Minä toivon lohtua yksinäisille Minä toivon siltoja toistemme luo
Minä toivon lämpöä kaipaaville Se sydämille suojan vain suo
Ja turvan parhaimman tuo Minä toivon että saa kuolla pois pelkomme nuo
Että vois oikeasti kuin ensikertaa rakastaa Minä toivon lapsosen levollisuutta
Minä toivon uskoa rakkauden voimaan Minä toivon polkua kohti uutta
Ja sisimpääni rauhaa kun meen luottaen taas huomiseen
Minä toivon todeksi haavemme haalistuneen
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti