lauantai 4. toukokuuta 2013

Minä Sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme vanhuuden ikään. Olet minulle edelleen suloisin, eikä lämpöä sammuta mikään.

Esimmäistä kertaa. Katsotko sä mua ikinä niin  kuin sä katsoit mua ensimmäistä 
kertaa?  Elätkö uudestaan  sen mitä silloin tunsit? Kosketatko sä mua ikinä niin
kuin sä kosketit mua ensimmäistä kertaa? Hengityksen värähdellessä, käsien 

täristessä  - täydellisessä uutuuden ja sokaisevan rakkauden huumassa - ahmien 
mun ihoa. Ikävöitkö sä mua ikinä niin kuin sä ikävöit mua ensimmäistä kertaa?
Hämmästyttävä uusi kaipuu täyttää sut ja ikävä repii kahtia. Jälleennäkemisen
riemu vatsassa kuplien. Lausutko sä mulle ikinä niitä sanoja niin kuin sä lausuit
mulle ensimmäistä kertaa? Pala kurkussa, mutta varmana - ja silti niin epävarmana -,
mutta kaikin puolin rakastuneena. Levottomana ja halukkaana vastaanottamaan
mun rakkauden. Halusit sinetöidä sen Nauratko sä mun kanssa ikinä niin
kuin sä nauroit ensimmäistä kertaa? Paniikissa, mutta maailman onnellisimpana.
Haluatko sä mua ikinä niin  kuin sä halusit ensimmäistä kertaa? Malttamattomana
koskettaa, tuntea mut läpikotaisin.Nähdä kun nautin. sun ja vain sun rakkaudesta.
Suuteletko sä mua ikinä niin kuin sä suutelit ensimmäistä kertaa? Sydän pamppaillen
jännityksestä, meidän huulten lähestyessä ja nautinnon täyttyessä. Pehmeät, täyteläiset
huulet…Kuunteletko sä mua ikinä niin kuin sä kuuntelit ensimmäistä kertaa?
Janoten mun ääntä ja jokaista sanaa. Tutkien mun eleitä ja ilmeitä salaa.
Puhutko sä mulle ikinä niin kuin sä puhuit mulle ensimmäistä kertaa? Peitellen sun
ujoutta. Innoissasi jakamaan  sun tarinat mun kanssa. Yrittäen kuulostaa mahdollisimman
täydelliseltä ja ihanalta...vaikkei sun olisi edes tarvinnut yrittää. Minä katson, kosken,
ikävöin, lausun, nauran, haluan, suutelen, kuuntelen ja puhun sulle niin kuin ensimmäistä
kertaa.. ..Aina kun havahdun, miten paljon sua rakastankaan. Miten ihana ja täydellinen
mulle oletkaan. Rakastan, rakastan sinua vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti