torstai 30. toukokuuta 2013

mä teen mitä mun tehtävä on mä meen, koska mun mentävä on!-

Aina uusi alku on jokainen lopetus.
Jokainen vastoinkäyminen on opetus.
Jos uskot johonkin, niin itseesi usko.
Sust on just siihen mihin uskot, et sust on.
Taivas rajana, senkin voi ylittää.
Rajat rikkoutuu kun jaksaa yrittää.
 
Älä anna kenenkään sua maahasi painaa.
 Mieli positiivisena aina.
 Yksi halaus pystyy parantaa.
 Anna auringon sarastaa.
 @ Juju -Opetus

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

pyydän vaan, annan kätesi mun käteen,
mun silmistä näkee mä oon tosissani, hani,
vielä on pari lainii aikaa kertoo se,
en haluu keskivertoo vaan mandaanin mun,
puhun suuni nyt puhtaaks tunteistani suhun,
kiitän luojaa et oon suhun tutustunu♥ 
 
@ Elokuu - Perillä ennen pimeää

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

eikä millää pahalla, joo moikataa ku tavataa,
mut tiedä se, et tääl on joku, joka rakastaa,
ja tekee mitä vaan sun puolesta
huolesta, vuosien pääst, tai jo heti huomenna,
kunnes erottaa meidät kuolema,
mä tein sen virheen, et rakastuin näin nuorena.
@ Mikael Gabriel - Sä olit oikees


 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Vaik tähä kaikkee tottuu
Jos tarpeeks kaua venaa ni tää kaikki loppuu
Ehkä mä ansaitsen tän enkä parempaa
Ulospäin te näätte vain mun tekohymyn kameraa
Ei juokse karkuu, ei muutu mikskää
Oon eritaval hyvä ja tälläst sä et löydä mistää!

@ Mikael Gabriel - Päästä mut pois

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

toivotaan et mäki alan jo pikkuhiljaa virheistäni oppii,
mis järjestykses linnut mun elämäs nokkii.-
 @ Flowboysfam - Älä rakasta mua enää

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

~Lähdetään kauas pois sinne miss on lämmin 
ja niin paljon elävämmin 
loistaa tähdet ja kuu! 
Eise voi olla väärin 
lähtee maailman ääriin 
haluan sun kanssasi poistuu~ 
@ Raappana - Kauas pois

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

kun katot mun silmii voit nähdä kuinka kärsin, 
ku huudat mulle,  tein taas jotain väärin 
kun koitan puhuu sulle, niin sä pysyt vaiti, 
etkä vastaa puhelimee ku toivoin et vastaisit,
 ja kaverit kertoo et mä jään tän kaiken alle,
ku huudat mulle, kaadat suolaa haavalle, 
mut oma vika ku en ajattele ajoissa, 
vaik ite tiiän et ois parantamist tavoissa.
 @ Eldis - Anteeksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti