keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Jos sinä olet omenapuu tahdon minä olla omena. Jos sinä sytyt tuleen tahdon minä olla vesi tai herkästi syttyvä aine Jos sinä hukut tahdon minä olla pohja tai virta Jos sinä katsot kauas tahdon minä olla etäinen piste Jos sinä suljet luomesi tahdon minä olla äkillinen pimeys


Jos sä epäröit oisko tuo, joka tervehtien tulee luo.
Tosiystävä laisinkaan, mistä sen tietään saan.

Tehkää vuorille vaellus, tämä yhteinen ponnistus,
jonka ystäväs kanssa jaat, johan tietää saat.
Jos hän pelkää ja vaikertaa, koska väsyy ja horjahtaa.
Jos hän huutaa kun sua ei näy, vieras kanssasi käy.
Älä sorru sä pilkkaamaan, vaikka on hän mies tasamaan.
Hän ei sovi sun seuraasi, eikä lauluusi.
Jos hän vierelläs kalpenee, mutta sisulla etenee.
Jos hän kätensä ojentaa, kun sun on oikein vaikeaa.
Jos hän rinnallas taistelee, yhdessä huipulta katselee.
Silloin tiedän sun löytävän tosi ystävän. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti