lauantai 4. toukokuuta 2013

Onko vika mussa vai onko vika sussa Älä tuota tuskaa se lukee raamatussa


Vakuutit mulle sanoit rakastavas mua Vastasin siihen sanoin rakastan sua
Tarkotin todella, ja häätki oli ovella Mut mitä teit? syötit mulle myrkky omenaa
Niinku noita joka syötti sitä lumikille, vedit mua suoraan sukille.
Loppuuko tää vai eikö se lopukkaa Myönnän että menee huonosti en aijo luovuttaa
Se ottaa voimii vaa sydän alkaa pomppimaa Tuntuu et mä räjähdän ja halkeen kahtia
Tässä tahdissa ei pysy mukan kukaa Kauan on suhteemme tehny jo kuolemaa
Haluun voittaa ylittää mun tavotteet Odotan hetkee kun sä mulle sanot sen
Ne kaks sanaa jotka mullistaa mun maailmaa Kahden sanan valtaa pysty käsittämää kukaa
Surua ja iloa tuun sisälläni hautoo Tiktak kello lyö ilman taukoo
Vakuutit mulle sanoit rakastavas mua Katseen käänsit onko tämä loppua
En pysty tottumaa sovittamaan sotkuja Kato mua silmii usko mun sanoja
Ei ollu tarkotus tälleen sua loukkaa Molempia sattuu sydän tekee kuolemaa
Ei ollu mun vika ei Sun on turha syyttää mua mitä teit Ei oo meit tai tulevaisuutta
Mul on omat tavat enkä haluu niitä muuttaa Niinku raamatussa ne toisiansa pussaa
Sydämeni funktiossa kaks plussaa En tunne tuskaa koskaa kokenukkaa
Sun kanssa samas jutus en pysty sopeutumaa

@Mikael Gabriel - Rakastan sua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti