keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Liian tärkee liian rakas jos lähtisit pois hakisin sut takas Puilla on lehdet taivaalla tähdet Mulla ei mitään jos sinä lähdet

Vilkaisen sua hitaasti, painan kuvan mieleeni tarkasti.
Miten sä voit katsoakkaan mua noin ihanasti?
Huokaisen rauhoittuakseni, mutta mun sydän tanssii hulluna sun vuoksesi.
Naurahdan hermostuneesti. Hymyilet niin valloittavasti.
Mun polvet notkahtaa, jos ikinä jalkani maata tavoittikaan.
Saat mut niin paljosta haaveilemaan, joten turha kuvitellakkaan,
että saisit mut susta luopumaan. Paras alkaa totuttelemaan,
että mä olen sun ainiaan.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Taas. Taas tämä tuuli, joka tempaa mut mukaansa ja pyörittelee mua
kiusoittelevasti otteessaan. Kyyneleet raastavat mun kasvoja.
Mä vaan nauran. Tuntuu niin todella pahalta, oi, kuinka mulla onkaan
ollut ikävä tätä kipua, joka kovaa iskua... Suoraan päin mun kasvoja.
Nautin tästä kyydistä, tämähän on se mun elämä, en mä sitä voi enää
vältellä. ..vaikka tiedän, että tästä seuraa vain häpeä, tuska viiltävä.
Ja minä rakastan sitä. En halua enää pidätellä,.mulla oli ikävä sua elämä.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Aina valitetaan siitä, että nykyään ihmiset tahtovat liikaa. Mitä pahaa siinä on?
Tahdon nimittäin, että tiedät, että olet minulle tärkeä. Tahdon, ettet lähde luotani 

pois mitään sanomatta. Tahdon, että annat anteeksi ilkeät sanani ja muut vikani.
Tahdon, että voimme pitää hauskaa keskenämme ja nauraa. Tahdon kiittää kaikesta 

mitä olet tehnyt vuokseni. Tahdon olla iloinen siitä, että olet ystäväni.
Tahdon, että vielä monen vuoden päästä olemme ystävät. Tahdon hymyillä sinulle 

tänään, huomenna ja aina. Tahdon, että vietät mukavan elämän.
Tahdon, että löydät onnen elämääsi. Tahdon, ettei kukaan särje sydäntäsi.
Tahdon, että löydät rakkauden. Tahdon, että olet onnellinen.
Tahdon, että kukaan ei "puukota sinua selkään". Tahdon, että elät pitkään.
Tahdon sinulle pelkkää hyvää.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Viisi vuosikymmentä, on polkunne ollut kestävä Kahdestaan kun matkaa taittaa 
voi surut murheet puoliks´ laittaa. Nyt kultahäitä juhlitaan ja teille malja nostetaan.
Teidän rakkautenne on niin rikkumaton, että kun toinen itkee, toinen tuntee suolan 

maun. Säädä siis armollisesti, että saamme vanheta yhdessä.Unelmat yhdessä haaveilla 
Toiveet yhdessä toteuttaa. Ilot yhdessä elää. Surut yhdessä jakaa. Muistot yhdessä 
vaalia. 

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 Sinun ei tarvitse kertoa minulle kuinka suuresti minua rakastat, jos vain jaksat 
hidastaa askeltasi omiini sopiviksi, kun aika tekee minusta hitaan ja vanhan.
Sinun ei tarvitse myöskään kertoa, että olen sydämesi valittu, jos vielä vuosienkin 

jälkeen silmilläsi jaksat väkijoukosta etsiä minun silmäni, ja jäädä niihin kiinni.
Jos vain jaksat ymmärtää minua silloin, kun en itsekään itseäni ymmärrä, ja pysyä 

samassa huoneessa kanssani silloin, kun itse itsellenikin olen sietämätön, en koskaan 
vaadi sinua todistamaan rakkauttasi minuun. Sinun ei tarvitse kertoa minulle, kuinka 
suuresti minua rakastat, mutta kerro Rakkaani silti. Kerro usein, jotta rakkauden 
kipeä korvani kuulisi sen, mitä vapiseva sydämeni jo tietää.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Sun vain tahdon sanovan, minä sinua rakastan, enkä enempää mä pyydä,
ei oo varaa mihinkään, mutta sydän tahtoo vaan, sua aina rakastaa,
vaikka tiedän että palaat, vaikea on ymmärtää, en sua ehkä enää nää,
et ehkä vierelleni jää, mutta sydämeni vahva, tiedän sen kestävän,
kuinka sen kerron, kuinka sanoa voin, tarvitsen sua nyt ja enemmän kuin,
ikinä toivon ja ikinä pyydä en, enemmän kuin sua vain aattelen.
mutta tiedän myös mä sen, en oo ainut ihminen, ehkä välität sä toisen sydämestä 

enemmän, silleekkään en mitään voi, mitä maailma eteen toi, mutta uskon yhä silti,
meidän tulevaisuuteen, satuta itseäni en, tilaisuuden tarvitsen, ja silloin kun se tulee,
haluan sun tietävän, kuinka sen kerron, kuinka sanoa voin, tarvitsen sua nyt ja 

enemmän kuin, ikinä toivon ja ikinä pyydä en, enemmän kuin sua vain aattelen

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

 sun tähtesi sammuu, en sitä nää siks loisteessa valoin vain kyyneleet nää
sen väreistä hurmaannuin, loisteeseen jäin ja uskalsin sukeltaa tähteä päin
mut rakkaus ikuinen sai luonnon lain ja kirkkainkin tähti on sammuva ain
vaan yhtä en tiennyt ma lapsonen maan et loisteesta tähtein vain kylmyyden saa
Vaik öisin viel katselen tarhoihis sun en valoa nää mä rakastetun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti