maanantai 6. toukokuuta 2013

Jos kuvittelet , että maailma on tässä Pysähdy hetkeksi ja katso.. Ypärillämme on muitakin todellisuuksia Meidän pitää pysähtyä nähdäksemme ne

Aina ei voi olla oma paras itsensä jokaisessa hetkessä.
Joskus on annettava itselleen anteeksi ettei ole täydellinen.
Täydellisyyttä ei kannata tavoitella - olen mieluummin ihminen.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠· 

 Oot mulle enemmän kuin arvaatkaan. SAat minut uuteen päivään nousemaan.
Oot mulle jotain mistä haaveillu mä aijemmin. Nyt jälkeen unelmien, oot todellinen
täyttymys toiveiden. Nyt valmis olen mä sua rakastamaan. En lähde pois milloinkaan!


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠· 
 
Joka yö kun pistän silmäni kiinni, näen kasvosi. Tunnen kuinka hellä kosketuksesi
on. Joka yö kuvittelen että olet vierelläni. Toivon sinun olevan lähellä minua. Joka
yö ajattelen hetkiä, joina nukahdin lämpimään syliisi. Hetkiä joista on vain muisto
jälkellä. Joka yö, jokainen sekuntti, minuutti ja pienikin hetki, kaikki tämä on
sydämessäni. En voi unohtaa sinua. Joka yö kyyneleitä. Vaivunko koskaan uneen
ilman surua, ilman tätä ikuista kaipuuta ?

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠· 

 Kun sinivuokot untuvaisin lehdin
sulavan hangen alta nosti pään
ma keltaperhon tiellä nähdä ehdin,
ja päivä paistoi siipeen heleään,
- se sydämeni on, ma virkoin sulle,
kun vangitsit sen kätees lämpimään.

 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠· 
 
Anna sydämestäsi toiselle vapaus mennä. Vapaus olla, vapaus tulla.
Silloin sinäkin oet vapaa ja vahvistut ihmisenä.
 
·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Olipa kerran..
Eräs viisas mies joka kuuli oppilaansa kiertävän maailmaa jakertovan mestarinsa opetuksista.
Hän kutsui oppilaansa luokseen ja kysyi häneltä, että mitä oppilas oli oppinut mestarin puheista.
Oppilas kertoi kaiken oppimansa ja olevansa iloinen siitä.Silloin mestari kysyi häneltä: Miksi
siis kuitenkin kerrottarinasi, aina siten, että mestarini kertoi /opetti. Mikset kerro sitä mitä olet
itse oppinut ? Miksi sinun onvedottava minun puheisiini ? Katso minä elän vaatimattomasti. Ei
minulla oletarvetta lähteä etsimään onnea ja totuutta maailmalta, vaan löydän sen täältämissä
olen. Omasta itsestäni. Enkä minä aina opeta ketään.. minä esitänkysymyksiä, joihin ei tiedä
vastausta kukaan muu, kuin sinä itse.. Minä kysynsinulta: miksi ? Vastaukset saat löytää itse.
Joko sinä opit jotain itsestäsitai olet kuin ymmärtämätön, mutta onnellinen lapsi joka vain luulee löytäneensäonnen maailmalta. Nyt mene ja jos joskus opit ymmärtämään ja vastaamaan
itsellesivoit palata takaisin. Mutta se ei ole välttämätöntä, sillä ymmärtäessäsi sinulla ei ole
tarvetta todistaa ymmärrystäsi muille.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠· 

Tuulen suhina kuin lempeä musiikki, tyynnyttää kiireisen mielen.
Antaudu hiljaisuudelle, ole myötä kuuluvassa hetkessä.
Luonto ympärilläsi on opettajanasi, rauhaan ja harmoniaan...
Todellisuus tapahtuu juuri nyt, tällä hetkellä. Se muuttuu alati, kun
olosuhteetkin muuttuvat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti