keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Rakensin muurin suojakseni, käytin siihen rakennusmateriaalina tyhjuä lupauksia, pettymyksiä, särkyneitä unelmia, särkyneen sydämen palasia, kyyneliä, ja unettomia öitä. Nyt muurini on valmis.. Tein siihen kuitenkin portin johon sopii yksi avain. Se avain sisältää koodin jossa lukee rehellisyys, rakkaus, uskollisuus ja luottamus..

Unelmissain vain sinun silmiesi tuikkivat tähdet,
sieluni kaipuusta itkee, jos lähdet.
Sinun hiustesi makea tuoksu
on kuin taivas, tuo kuutamojuoksu.
Minne ikinä menetkin, tulen sinut sieltä hakemaan.
Mitä pahoja teetkin, sua vaikee on käydä torumaan.
Sillä sua vain mä rakastan, tiedä se,
kun sä lähdet ja historiaan jää vain me.
Suru sisintäni kivistää,
kun tiedän, että sua saada en voi.
Ja vaikka joskus sua voisin mä taas rakastaa,
luulen mä, että sitä ennen ikävään mä kuolla voin.
Rakkauden siis sanat nää mua lämmittää,
kun aikojamme muistelen.
Sanojamme rakkauden,
tuulta katkeran kaipuuden.
Siellä kaukana, toisella puolella planeetan,
tuskin mua unohdat.
Sielumme tää on yhteinen, ja tunne rakkauden on ikuinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti