maanantai 24. syyskuuta 2012

Jos mä eksyn, ootsä valmis auttaa En tarvii rahaa, mut vähän rakkautta Pidä mua hihasta, en haluu olla yksin Oo mun tukena, ystävyyden merkityksin

Ei niin pimeää päivää etteikö hymyllä kirkastuisi,
elämä hymyilee sille joka hymyilee elämälle.
Hymy sulattaa sydämen roudan, nauru lääkitsee mielen haavat.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Olen tehnyt monia temppuja, joita ei voi käsittää
oon valmis parantumaan, tai ainakin yrittää
Tälläinen mä oon, minkä luonnolleni mahdan,
herätä mut jos liian aikasin nukahdan
Nostatko mut ylös jos maahan alan kaatuu
ootko kuulolla kun tunteeni purkaantuu
Jos kaipaan seuraa, niin voitko tulla luokseni?
Jos pyytäisin sulta jotain, teetkö sen vuokseni?
Veriveljeni pidä musta kiinni,
sulle saan jutella ja kertoo huoliini
En haluis olla yksin pysy lähelläni,
oot aina mun tukenani ja paras ystäväni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti