lauantai 24. marraskuuta 2012

~etsiminen vielä jatkuu, vastaan tänään minua hän saapuu

Joskus ihmiset käsittävät minut väärin, sama se mitä minä sanon tai teen,
Ja minusta siinä ei ole mitään hauskaa, siksi minä käännän selkäni ja juoksen.
Nyt todalla tajuan että jotkut eivät vain halua kompromissia,
näin heidät omilla silmilläni luettelemassa niitä valheita,

ja minä en halua elää valheessa.. Liian monia yöttömiä öitä se vain aiheuttaa..
en halua lisää henkisiä taisteluita.. elämää se vaikeuttaa liikaa..
Olen niin väsynyt niihin asioihin mitä sinä kerrot, teet minut hulluksi!
Hueneissa joissa puheensorina on kova luettelet vain kuiskauksii...
älä kuuntele pelejä joita he pelaavat, luulin että sinä tajuaisit,
että en ole kuin ne muut, sinun olisi pitänyt olla viisaampi.
Käännän selkäni ja kävelen pois luota hankaluuksieni elämässäni.
Kävelen pois paremman päivän löytääkseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti