torstai 22. marraskuuta 2012

Emmä mitään menetä, mä painaan vaa menemään. Ku emmä jaksa vihaa ketään!

Mitä mä tein ja mitä mä aina saan sen mitä haluan.
Me tullaan läpi, sä voit vihaa mut sun pitää tajuta. Tajuta, 

ettei tästä ole paluuta. Uusi aikakausi niin kuin aikoijen alussa. 
Sun pitää tajuta että mennään muiden ylitse.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Vauhti on hurjaa, vain harvat voi tehä näin. Mä tiesin jo tarhassa,

 sen että mä tulen elää näin. Nyt se on todellista, etkä sä voi 
tehä mitään. Ja kiitti kommentista, mä tulen tekee lisää. Tekee 
sitä mitä kukaan ei saa. Joten tuu mukaan jos tajuut mistä puhutaan.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·


Näytän sulle rannan joka tuijottaa merta ilkkuvaa Hiljaa varuillaan
aallot jotka härnäten kerää voimiaan satuttaakseen taas

Näytän sulle arvet jotka kallioon ovat hakanneet vuodet jäätyneet
muinoin kiven järkäleet ovat tanssineet kuin lumihiutaleet
Näytän sulle rannan joka tuulten piirtämä on  joka jäiden veistämä on... "

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Olen joskus noussut laivaan ja matkannut uuteen satamaan, huomatakseni
että ihmiset ovat kaikkialla samanlaisia iloineen, suruineen ja ongelmineen.
Nimet vaihtuvat, auringonlaskut näyttävät hiukan erinlaisilta, päivät saattavat
olla kuumempia tai kylmempiä. Kaikkialla on kuitenkin haaveita, älä siis
sinäkään hautaa haaveitasi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti