lauantai 6. lokakuuta 2012

Tahtoisin, että kuuntelisit minua, muttet tuomitsisi minua.
Tahtoisin, että sinulla olisi näkemys asioista, muttet neuvoisi minua.
Tahtoisin, että luottaisit minuun, muttet esittäisi minulle vaatimuksia.
Tahtoisin, että auttaisit minua, m

uttet tahtoisi päättää puolestani.
Tahtoisin, että pitäisit huolta minusta, muttet tukahduttaisi minua.
Tahtoisin, että katsoisit minua, muttet heijastaisi omia a
jatuksiasi minuun.
Tahtoisin, että syleilisit minua, muttet puristaisi minua kuoliaaksi.
Tahtoisin, että kannustaisit minua, muttet tönisi minua eteenpäin.
Tahtoisin, että tukisit minua, muttet tekisi minusta taakkaa itsellesi.
Tahtoisin, että suojelisit minua, muttet valehtelisi minulle.
Tahtoisin, että tulisit lähemmäksi, muttet valtaisi minua.
Tahtoisin, että tuntisit mielestäsi vastenmielisimmät puoleni,
mutta hyväksyisit ne, etkä yrittäisi muuttaa niitä
Tahtoisin sinun tietävän...että voit nyt luottaa minuun täysin. 
 Anna onnesi loistaa. Sisäisen hehkusi valaista maailmaa.
Sielusi portista kurkistaa. Rakkautesi sydämiä koskettaa.
Silloin tiedät, että elät ja saat muutkin kanssasi elämään.
Silloin aidosti kosketat maailmaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti