keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Kun tuska polttaa niin hymyile. Kun sydän itkee niin naura. Ei tulta tuskaa niin polttavaa, ei sydänsurua suurempaa. Kun täytyy jättää ja unohtaa se jota eniten rakastaa.

Liian paljon tyhjiä sanoja.. Aukaisen ikkunan ja tuuletan ne pois.
Liian paljon ilmaan heitettyjä unelmia. Aukaisen ikkunan ja tuuletan ne pois.
Ja kun ilma on puhdas, vedän syvään henkeä ja aloitan uuden elämän.
Tämä on kaikille vahvoille naisille ja miehille jotka ovat käyneet läpi paljon
elämässä ja selviytyneet hengissä! Sano tämä ääneen: "Olen vahva koska
olen tuntenut heikkouden. Olen myötätuntoinen koska olen kokenut tuskaa.
Olen elossa koska olen taistelija. Olen viisas koska olen ollut typerä.
Voin nauraa koska olen tuntenut surua. Voin rakastaa koska olen tuntenut
menetystä. Olen selvinnyt myrskyistä mutta silti tykkään tanssia sateessa!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti