keskiviikko 17. lokakuuta 2012

illalla... jätän oven valmiiksi auki, odotan häntä.... hän sanoi tulevansa uneen minua tapaamaan...


Rakkaudessa pitää muistaa että,
hiilloksen ei saa antaa sammua
siihen on puhallettava yhdessä
Ruokittava sitä
suojeltava sitä.
silloin se lämmittää teitä pitkään


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Alastomat puut seisovat talosi ympärillä
ja päästävät ilmaa ja taivasta sisään määrättömästi.
alastomat puut astuvat alas rantaan
ja katsovat kuvaansa vedestä.
Vielä leikkii lapsi syksyn harmaassa savussa
ja tyttö kulkee kukkia kädessään
ja taivaanrannalla
kimpoavat ilmaan hopeanvalkoiset linnut.

 ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·
Anna sanojesi virrata
vapauta ne elämään
Puhu kauniilla kielellä lempeitä sanoja
Rakasta ja nauti
Jaa se ihmisten kanssa
anna heille kauneutta ja lohtua
sillä sitä he kaipaavat
Älä ota rahaa niiltä
keillä sitä ei ole
Vie valoa sinne missä pimeys on ottanut vallan
lohduta surevaa
iloitse toisten onnesta
Silloin saat palasen taivasta itsekin


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Katseeni suuntaan kohti myrskyävää merta.
Näen ilot ja surut jotka ovat minun.
Kahdlita ei sinun voimaasi voi silloinkin kun olet hiljaa,
kuulen sinut.
Olen meri myrskyllä, olen meri tyynellä.
Kukaan ei ota sinusta selvää kuin sinä minussa
ja minä sinussa. Pidä äänesi isona etten menetä minuuttani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti