perjantai 26. lokakuuta 2012

Eilen olin fiksu, joten halusin muuttaa maailmaa. Tänään olen viisas, joten olen muuttumassa itseäni.

Kun uskosi vahvistuu, tulet huomaamaan, 
ettei ole enää tarvetta asioiden hallitsemiselle, 
vaan asiat virtaavat kuten ne virtaavat ja sinä olet siinä virrassa mukana.

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Karman ajatus on se, että saat jatkuvasti niitä opetuksia,
joita tarvitset, jotta sydämesi voi aueta.  

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Sydän joka ei koskaan kovetu,
luonne joka ei koskaan väsy,
kosketus joka ei milloinkaan satuta.


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

Jokaisen on omat tiensä kuljettava..niin sinun kuin minun..
ne mutkaiset ja kivisetkin ja ne omat läksyt opittava
vaikeat ja kipeätkin...mutta...kun on Ystävä joka ymmärtää..
se tätä mun taakkaa paljon keventää.
 
 


·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·

"On kaksi tapaa elää elämäänsä.
Voit ajatella, ettei ihmeitä ole.
Tai sitten voit ajatella, että kaikki on ihmettä."
-Albert Einstein
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti