tiistai 2. lokakuuta 2012

"Minä olen vahva, koska olen tuntenut heikkouden, Olen myötätuntoinen, koska olen kokenut tuskaa. Olen elossa koska olen taistelija. Olen viisas koska olen ollut typerä. Voin nauraa koska olen tuntenut surua. Voin rakastaa koska olen tuntenut menetystä. Elämä ottaa, Elämä antaa.""

Rakensin panssarit ympärilleni, peittämään arvet, jottei minua
luultaisi heikoksi. Nostin itseni jalustalle, jotta näkisin viholliset jo
kaukaa. Teroitin aseeni jolla pidän ihmiset ympärilläni kaukana
sielustani. Olin valmis taisteluun, olin valmis sulkemaan kaiken sisälleni.
Erehdyin kerran, ehkä toisenkin pudottamaan panssarit ja jouduin
nuolemaan haavojani.. Olen oppinut nyt että ystävän voi päästää lähelle.
Ystävä on se joka taistelee rinnallasi, sinustako tulee minun ystäväni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti