sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Moni katsoo ~ harva näkee


Oo vielä hetki, Ilta tuoksuu talvelta taas.  Eteisessä ovi  Uneni hämyssä lukitaan.
Ei oo eka kerta,  Kun tyynyni jää  Viereeni yksin viilenemään.

Moni katsoo,  Ei nää  Sisään silmistäni.  Sul on ainoat silmät mun sydämeeni.
Mietitkö vielä,  Miks kasvojani kyyneleet nuolevat,  Tulisit, odotan sua vielä.

Istun pöydällä aikaa,  Kuuntelen ikkunat natisee.  Niiden läpi tuulee,
Asunto hiljalleen viilenee.  Taikaa ei taaskaan yöhöni jää,
Ei kynttilän liekki jaksa lämmittää.

Moni katsoo,  Ei nää  Sisään silmistäni.  Sul on ainoat silmät mun sydämeeni.
Mietitkö vielä,  Miks kasvojani kyyneleet nuolevat, Tulisit, odotan sua vielä.

Askeleita oven takaa kuulen,  Aamun mies vain jakaa lehden.

Eikä katso, ei nää Sisään silmistäni. Sul on ainoat silmät mun sydämeeni.
Mietitkö vielä,  Miks kasvojani kyyneleet nuolevat  Tulisit jo tai anna mun mennä.
Anna mun mennä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti